IV. 🧳

8 0 0
                                    

Вече е 29 Декември. Обяд е и аз и Мария трябва да се приготвяме, защото ни очаква нещо незабравимо. Ако се интересувате кои от нашия клас ще дойдат, ще дойдат две момичета и 3 момчета. Малко сме, но госпожата избра най-умните от класа.
Госпожата каза, че ще отидем в хотел защото това парти няма да е един ден затова ще трябва да стегнем багаж.
Миме.
-Да?
Ще си взема душ с косата.
-Добре остави ми вода и на мен.
Окей, става ли да направиш нещо за обяд?
-Да разбира се.
Окей, благодаря!
Г.Т на Мария.
Ще приготвя дрехите с които ще пътуваме аз и Павчето. Оставям полата и топа ѝ на леглото. Добре, сега оставям и роклята ми на леглото ѝ. Ще направя нудели за обяд. Оправих масата и сложих нуделите. Отивам да си стегна багажа в куфар. Ще сложа този черен анцуг, едно худи, една блуза с къс ръкав и едни къси панталонки. Може да сложа и един бански, видях в интернет хотела и имаше басейн, джакузи, спа и сауна. Този хотел е един от най-известните хотели тук в България и има пет звезди. Няма да взема спортен екип, защото нито аз нито Павчето ще ходим на фитнес. Всичко останало ще го приготвя малко преди да тръгнем. Между другото, ще пътуваме с три черни спортни коли. В едната кола ще сме аз и Павчето, във втората кола двете момичета и в третата кола трите момчета.
Миме, готова съм, има много вода и за теб.
-Еее, най-накрая си тук. Има нудели и кола. Изчакай и аз да се изкъпя за да ядем заедно.
Окей. Ее благодаря че си ми приготвила дрехите.
-Няма защо.
Г.Т на Павела.
Изсуших си косата за да изсъхне по-бързо за да може да се облека, да се гримирам и да си стегна багажа. О уау, ухае толкова вкусно! Искам да опитам, но обещах да чакам. По-добре да се облека. Сложих тясната си пола и блестящия къс топ. Изглеждам чудесно! Остана грима и прическата. Ще си направя лек грим, но с лъскави сенки.
А, Миме ти излезна.
-Да вече съм готова. Ехеее, ти кога се оправи, че и почна с грима?
Току-що започнах грима докато те чакам да излезеш от банята.
-Уау, изглеждаш прекрасно човек!
Благодаря, че мислиш така!
-Но аз не лъжа!
Хайде оправяй се, че храната ще изстине.
-Добре.
О, уау изглеждаш толкова красиво! Не мога да опиша колко си красива наистина!
-Благодаря!
Винаги за теб.
-Изчакай ме да се гримирам.
Окей.
-Виж, как се получава? Добре ли съм?
Уау! Наистина ти си звезда! Изглеждаш блестящо!
-благодаря!
За нищо! Вече може ли най-накрая да хапнем?
-хахах да разбира се.
Какво ще гледаме?
-Съдби на кръстопът?
Разбира се!
О уау, човек нуделите са чудесни! Вече само ти ще ги правиш!
-На мен не ми харесаха много как се получиха!
Защоо?
-Незнам.
Чакай малко. Колко е часът? Нека погледна! Малее, ще закъснеем бе!
-Защо? Колко е часът?
17:30 а ние ще тръгваме в 18:30!
-О не, ние сме до никъде!
Нямаме прическиии!
-Ааа! Давай да почваме!!
Взимай пресата а аз машата.
-Окей.
Най-накрая съм готова. Колко е часът?
*18:25* Малеее! Мариоо!
-Какво?
Шест и двадесет пет е!
-Аааа!
Бъъъ! Давай да се обуваме и да излизаме.
-Добре де.

DreamWhere stories live. Discover now