A wonderland X Showtime ép egy show-n voltak. Tsukasa és Rui a három hónapja voltak együtt és a show-n énekelt zenével ünnepelték meg. Ekkor egy váratlan dolog történt😦.....
-Rui hogy teheted!!😭😭-ment le sírva a színpadról Tsukasa!- azt hittem szeretsz!!!😭😭😭
-Tsukasa ne értsd félre, véletlen volt!!!-mondta bánatos hangon Rui.🙁- Nem akartam hogy ilyen történjen! Véletlen volt!! Ok?😭- mondta szomorúan Rui.
-Hogy lehet véletlen le smárolni valakit!!!!!😭😡😡😭-üvültöt teli torokból Tsukasa.
Ekkor oda szpamolt Nene és ezt mondta:
-ne üvöltözetek mert be vannak még kapcsolva a mikrofonok- mondta Nene félve Tsukasa haragját-tol.-kussolj!!🤬🤬🤬-mondta Tsukasa dühösen.- Azt hittem barátok vagyunk ere le smárolod a pasimat TE RIBANC🤬.- Mondta Tsukasa és el rohant itatva a csatorna patkányokat😭😭😭 ( más szóval sírva XD)
Ekkor oda szpamolt Emu és ezt mondta szomorúan:
-Azt hittem hogy barátok vagyunk ere TE Rui le smároltad Nenet, és TE Nene ezt hagytad!!!😡😭- mondta Emu dühösen le üvöltöve mind kettő-t! ( Más szóval: wonderhoy, wonderhoy, wonderhoy!!!😡XD)- És Nene főleg rád vagyok mérges mert szerettelek téged!- rohant sírva Tsukasa után Emu.😭🏃🏃🏃
Addig rohant amíg meg nem találta Tsukasa-t, egy fa alatt üldögélt egy részeg emberel együtt.🍾😦
A részeg faszinak kibeszélte az egész életét, ezt a részeg faszi tűrte.
De aztán meg szólalt:
-figyelj a szerelem ilyen.😉-mondta full részegen a pali, akiről kiderült hogy ventinek hívják (hmmmn...genshin impact a 🍺részeg archon🍾).- Figyelj ő it üvegxiao (🍺direkt írtam így)
ő még sosem bántott meg. Üvegxiao hűséges nem úgy mint a TE kis patkányod Lol.- mondta venti még mindig részegen.Erre Tsukasa ennyit mondott:
-Már nem az enyém ha nem azé a kis depressziós ribizlié😭-mondta Tsukasa sírva.Mikor rá nézet Tsukasa ventire látta hogy már csucsukál🛌🛌. Így fel ált ,és ekkor meg látta Emu-t aki ezt az egészet végig hallgata. Oda sétált hozzá.
- Tsukasa jól vagy?😰- kérdezte Emu ki sírt szemekkel.
-jól vagyok UWU😥- mondta szomorúan Tsukasa.
Sétáltak a sötét utcán és beszélgetek, és meg beszéltek hogy Emu Tsukasa-nal alszik hogy ki beszéljek ezt az egész napot Saki-nak hátha tud majd ő segíteni és hátha nem lesznek depressziósak.😌
Lol ez rövid lett de első könyv első fejezete ez így a jó XD ( Lili, Flóra ha ezt olvassátok remélem tudjátok hogy fogyatékos vagyok 🤯😘)
YOU ARE READING
💔NENE X RUI ami egy RUIKASA ❤️
RandomEz egy RUINENE és egy picit EMUKASA ami igazából egy RUIKASA (helyes írásom 1-es így olvassátok)😘XD Ez egy játszótéren a legjobb barátommal szembe ülve jutott eszembe LOl Ha shitpost-ot akarsz olvasni ,olvasd el ezt és a barátom könyvét (@Csicska...