Küçük bir kasabaya gelmiştim yürüyordum elimde tuttuğum parayla elbise alıcaktım üstüm berbattı ayaklarım acıyordu ileride bir elbiseci gördüm "kimse yokmu?" Ses gelmemişti yaşlı bir kadın geldi yanıma gülümseyerek. "Nasıl yardımcı olabilirim" dedi üstümü süzerek "gördüğünüz gibi acaba dükkanınızda bana uygun bir elbise varmı?" Kadın bana bakıp konuşmaya başladı "tabiki var hemen getiriyorum" etrafa bakarken kadın elinde su mavisi bir elbise getirdi.
"Bu tam size göre" dedi elbiseyi süzüp "deniycem"dedim ve elbiseyi alarak kabine girdim. Üstüme tam olmuştu alt kısmı fırfırlıydı ve hoşuma gitmişti askılıydı kabinden çıktım kadın bana Bakarak "çok güzel olmuş" dedi.
"Tamam bunu alıyorum" parasını ödeyerek çıktım peki nerede kalıcaktım tanımadığım birinin evinde kalıcak kadar aptal değildim
Gine ormanlık biyere geldim belki şehire çıkıcak bir yol vardır diye yürümeye başladım. Ağaçlık bir ev vardı baya iyi gözüküyordu belki orada birisi yoktur o zaman orda bir gece geçirebilirim diyerek merdivenleri tırmanmaya başladım
Kapıya geldiğimde aralıktı şaşırmıştım kapıyı biraz iterek açtığımda hiç kimse yoktu etrafı incelerken arkamda birşey hissettim.
Döndüğümde önümde benim yaşlarımda genç bir kadın duruyordu bana bakıyordu galiba evin sahibi o olmalıydı.
Bana bakarak "sen" dedi "sen yeni müşterimsin"anlamayarak ona baktım "hayır ben-" "bakalım senin kaderin ne tanrı senin kaderini belirlemiş ama ne yapacağını bilmiyorsun demek" ona şaşırmış bir şekilde bakarken bana "elini uzat" dedi. "Bak senin kim olduğunu bilmiyorum bana ben-" "sana yolunu göstericem elini uzat" dedi tekrarlayarak. Elimi sinirle uzattım.
Gözlerini kapatarak elini elimde gezdirmeye başladı.ona anlamaz şekilde bakarken konuşmaya başladı."tanrı seni seçmiş" dedi tam konuşacakken elini gezdirmeye devam etti. Sen dedi gecenin varisi geceyle gündüzü birbirine katan gece varisisin dedi. Ona alayla bakarken konuşmaya devam etti gecenin varisi yolunumu kaybetmiş yoksa dedi bana gülümseyerek bakarak. Ben ve gece varisi olmak komikmiş. İnanmıyorsun ama sen yolunu kaybetmiş bir gece varisisin bizde bu varise yolunu gösterelim değilmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVREN BAŞKA BİR DİYAR
Ficção AdolescenteKüçüklüğünde çok yara alan gece hiç bilmediği karanlık ormana doğru yol alır ama ilerde onu bekliyen herşeyden habersizdi geceydi o güzdüzle sabahı ayı ve güneşi birbirine katandı o.