Igaz , amit mondott ...
De nem akarom elmondani az igazat , hogy féltékeny vagyok .... De már nem bírom vissza tartani .A- már elegem van abból , hogy mindenki beléd szerelmes , és engem észre se veszel . Tudom hogy segítettél a lábam miatt , hazavittél, de a többiek nagyon zavaróak . És már elegem van hogy csak azt hallom : ICE , kds , ICE , kds. És próbálom vissza tartani , de nem tudom.
M.t rám nézett , elgondolkodott és ezt kérdezte .
M.t.- eddig ezt miért nem mondtad ?
Hát gondoltam hogy ezt is megfogja kérdezni .
A- mert féltem,féltem a reakciodtol .
Rámnézett , felállt
( 20 cm magasabb 😶)
és megölelt .A- bocsánat ....
M.t.- nem baj . D legközelebb ne csinálj ilyet , mond el , és gyere hozzám .
Ezután hazamentem , és lefeküdtem . Nagyon fáradt voltam , és legszívesebben aludtam volna, de nem lehetett , mivel holnap doga .
Nagyon nem akartam , de muszály volt tanulni , a 4-5-ös jegyért .Este , 20:00
Yeey megtanultam .
Szóval a gépemet elő vettem.
Streamelni kezdett máté és kds(Dávid) .
Elkezdtem nézni . És becsatlakoztak az O.társaim is .
Jaja , jól hallottátok az OSZTÁLYTÁRSAIM 😰😰
elkezdtek beszélgetni .
Kb 5-6 an lehettek , 3fiu 3 lány .
Elkezdtek a lányok mondogatni ( pick me)
Hogy mennyire szerelmesek ice-ba , és hogy holnap megolelik .
Máté elkezdett röhögni , nevetni , és azt mondta :M-*😂* köszönöm .
F- ejjhhhh mivan lett egy ujj csajod ?😂
M- ja ja 😂
Ma beszéltük meg , de már ezzel kell hülyéskedni . Bekapcsoltam a tv be a streamet , és lefeküdtem az ágyra , betakaroztam , és elkezdtem nézni ott a streamet .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20k0s és én
Rastgelesziasztoook 😍❤️ rövid összefoglalás: (kitalált Story semmi se igaz) elkezdtél streamelni , nem nagyon vagy híres de vannak rajongóid . olvasd el és tudni fogod az egész story-t