Ma irkálgattunk mátéval .
Nagyon jó érzés volt, hogy törődik velem . 00:00 ig irkáltunk .Másnap a suliban , tesikor :
M.t.-, gyerekek , ma ki fogunk menni a parkba .
Mindenki örült .
Mikro odaértünk , a fiúk focizni kezdtek , köztük Máté is , én meg Eszter , csak sétálgattunk .
Amikor ott sétáltunk el a focipálya előtt , akkor csak annyit éreztek hogy valami megütötte a jobb fülem , elkezdtem szédülni , és hátra estem . ( Gondolom elájulhattam ) .Amikor felkeltem , akkor mindenki ott állt folottem .
Xy- minden rendben van ?
Bocsi hogy fejbe rúgtalak.A- Hát.... ELÉG KANCSAL VAGY MIT NE MONDJAK !
Xy- de mondom hogy bocsi
A- BOCSI? ENNYI TELIK TŐLED? NEM HOGY INKÁBB SEGÍTENÉL. NEM ! BOCSIII. 😒
nagyon ideges voltam , mert fájt a fejem .
Eszterrel leültünk egy hűvös hejre .
Nem hiszem el , hogy mindig én töröm össze magam .Vissza mentünk a suliba , és szünetbe leültem a padra .
Random idejön hozzám Dávid (Kds) , és azt mondta hogy menjek egy kicsit arrébb .
A- mondjad már mi van ?
Kérdeztem idegesen , mert már kíváncsi voltam hogy mint akar .
D- mi .... TESTVÉREK VAGYUNK !
mondta .
Nahát erre nem gondoltam , nem hittem neki .A- dehogy vagyunk testvérek 😂
Ez jó vicc volt , de tényleg mit akarsz ?D- ami ..... MI TESTVÉREK VAGYUNK NEM VICC !!!!!!!!!!
Mostmár idegesebben mondta , mert már elege volt , hogy nem hiszek neki .
A- jooo , de honnan veszed ?
D- onnan hogy a szüleid , az én szüleim . Ági és Hunor , ugye??? UGYE ????
A- mi ! Igen .... Mi .... Akkor .... Testvérek .... Vagyunk ? .... UGYE ? MIIII😰😦 SZOLOK ANYÁNAK !!! EDDIG MIERT NEM TUDTAM !?!?!?!?!?!
nagyon örültem , hogy van egy " titkos " tesóm .
Suli után Daviddal mentem haza , a rég nem látott tesommal , és szólni a szüleimnek , hogy miért nem tudtam róla .
Otthon :
Sziasztok ! Itt van DÁVID ! AKIRŐL NEM TUDTAM !
anya a konyhából szalad ki ilyedve , apa pedig a lépcsől fut .
Anya- ohhmmm..... Szia , kisfiam , te hogy kerülsz ide ? 😅
Apa- öhhhmm Davidkam ? Mizu ?? 😅
Mind ketten sokkolva, de boldogan fogadták dávidot .
20:00 :
Dávid ide költözött hozzánk , bár már elég idős ahhoz , hogy egyedül lakjon , de örülök neki :))
______________________________
Uristenem 😍
Köszönöm szépen a sok megtekintést és a cuki commenteket ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
20k0s és én
Diversossziasztoook 😍❤️ rövid összefoglalás: (kitalált Story semmi se igaz) elkezdtél streamelni , nem nagyon vagy híres de vannak rajongóid . olvasd el és tudni fogod az egész story-t