Anya ab apney cabin main bethi hui thi, har cheez ko dhyan sey dekh rhi thi.
Darwazey per kisi ney knock kia tha "So finally you are here!" Wo uskey baba thhey. "Baba, kesain hain ap?" Anya Jahangir margaret ko dekh kar bohut khush hui. "I'm alright, miss anya, what about you ?"jahangir margaret ney anya sey swal kia. "I'm alright, Doctor, what about you?". "I'm fine, beta. i thought we all should come to congratulate you!"jahangir margaret ney anya sey kaha. "Aap key sath or log bhi hain?" Anya ney sawaal kia. "SURPRISE!!!!!" Wo sab wahan thhey anya ki poori family. "Ab hum party crackers la nhi saktey kiyn key hospital hai isllye" uski behan ney kaha. "Don't worry about it, aap log mera welcome karney ayai meray liay yehi bohut haii", thank you!!!". "Acha anya ab hum chaltey hain, bohut surgeries lined up hain" uskey mama ney kaha . "Haan haan ap log bilkul jain, chalian theek hai ghar pey mulaqat hoti hai ap sab sey okay".Anya ab kaam karrahi thi aur uska pehla din shuru hua tha un patients ko mil key jinko music therapy ki zaroorat thi. "Aslam o Alaikum, kesay hain ap sab" anya ney patients sey sawaal kia tha. "Toh aaj kiya sunna chahain gey ap sab', 'meray khayaal main toh puraane gaaney" anya ney guess kiya. "G puraane gaanon ki toh baat hi alag hai, toh hum shuru kartey hain".
Anya ney gaana shuru kiya uski awaaz jesay koi sukoon bhari hawa, uski awaaz main sab ghum ho chukey thhey.
"Miss Anya apki awaaz bohut khubsurat hai" Adnan ney Kaha or wahin aliyaan bhi maujood tha."thank you sir" anya ney muskaratey Huay jawab dia.
"Yeh Itna ghussa kiun araha hai aesay lag Raha hai poori body ka temperature fluctuate hogaya aur main aag bagoola horaha hun" aliyaan yehi Soch Raha tha, key adnan ney Kaha "Arey Doctor sahab ayain andar bahar kiun wait karahey hain. "Nhi nhi main toh bas yahan sey guzar raha tha inki awaaz suni toh ruk Gaya" aliyaan ney jawaban Adnan ko kaha. "Ap already jaantey hain Anya ko". "Anya?????!!! Anya???? !!!! Anya????!!!........... no seriously yaar yeh Kia tha agey ka miss Kahan Gaya". Aliyaan Ney Dil hi dill main socha, Aliyaan ko samajh nhi wo kiya karey yahan par usey samajh nhi araha tha kiya hua hai uskey sath uska dil kisi cheez gawahi dey raha tha par Kiya?.......
YOU ARE READING
Arzo e Dil
Spiritual"جنون عشق ملالٍ یار بَنتا گیا یہ آرزوٍ دل لے کر تیری چوکھٹ پے دفن ہونے ائے ہیں" - نہال-