"Ya AMA HYUNG BANA GÖRÜLDÜ ATTI YEMİN EDERİM ŞU KADAR AŞIK OLMASAM-"
"YA seokmin bi sakin ol şarjı bitmiştir,telefonu açık kalmıştır, ne bileyim gördüğünü unutmuştur, belkide kafasında cevap verip yazmayı unutmuştur relax mann"
"yok hyung bana neden yüz vermiyor anlamıyorum yıllardır peşindeyim anasını satayım bir kez sevgi dolu baktığını görmediÜĞHHHHAAAAAAAA AKLIMI KAYBEDICEM YA NEDEN SİZLER GİBİ OLAMADIK BİZ"
"yavrum biz olamazsınız zaten alemin en iyisi biziz"
Dil çıkarıp gülen hyungumun kafasına yastık geçirdikten sonra odadan kovmuştum. Şu evde beni anlayan tek bir insan oğlu yoktu resmen. Kendime köpek alayımda derdimi o dinlesin amına koyim bunlardan daha çok işime yarar.15 dakika sonra
"LA HYUNG BIRAKSANA BENİ GELMEYECEĞİM DİYORUM AMK"
"KES GELECEKSIN DINO YA SIKESIKE YA DA SIKKE SIKKE"
Merdivenlerden aşağı inen seungcheol hyung bize garip bakışlar atarak. "noluyo la ASKIM KOS MISIR PATLAR"
Ondan sonrada dino coups hyunga dönerek yardım çağrıları veriyordu. Gerçi ben onu dışarı sürüklemiştim. Bugünü evde geçirmeyecektim. BUGÜN GEZECEKTIM. HİÇ BİR GÜÇ BU KUVVETI ELİMDEN ALAMAZ. GEÇ SAATLERE KADAR GELMEYECEKTIM. O derece yaani kızımm.20 dakika sonra
Dino ile gezdiğimiz 10. Mağazadan sonra artık bacaklarımın ağrısından oturmamız gerektiğini söylemiştim.
Dinoda anama küfür ederek ve kafasına tokat yiyerek. "Sana ikinci mağazadan beri söylüyorum oturabilir miyiz diye sömürdün beni sömürdün heryerden engelleyeceğim seni pic"
Bende kes sesini be diyerek parka doğru ilerlemiştim. Salıncakta ki çocukları kovarak kendim binmiştim.
Dino bana anlamaz ve acıyarak bakan gözlerle beraber yanımdaki salıncağa binmişti.
"e orosbu madem öyle bakacaksın binme lan"
"sus"
Hafif gülerek bugünün devamında yapacağım şeyleri düşünüyordum.
O sırada dinonun salak sesi ile düşüncelerim puf oldu.
"A LAN JOSHUA HYUNG DEĞİL Mİ O A-"
APTAL COCUK SALINCAKTAN İNECEK DIYE YÜZ ÜSTÜ NASIL DÜŞEBİLİRSİN KI AMINA KOYAYIM.
Bir dakika joshua mı?
Dinonun saniyeler önce baktığı yöne doğru bakarken joshuayı gördüm. Güzelliğinden asla ödün vermemiş.
Onu aylardır göremiyordum içimdeki özlem ile ona doğru koşacakken joshuaya yaklaşan kadını gördüm.
JOSHUA DA ONA SARILDI AMK.
NOLUYORUZ AQ.
SIKERIM.Hala yerde uzanan dino benim üzgün üzgün baktığımı görünce konuşmaya başladı. Susmuyor ki zaten amına koyacam.
"hyung görüşünü ya da baktığın yeri ya da-"
"sadede gel" sesim biraz üzgün çıkmış olacakki dino anında ayaklandı.
"hyung üzülme eve gelince hesabını sorarız..."
Ve birden burnu kanamaya başladı.
"YA APTAL BEBE ÜSTÜME DAMLATIRSAN ANANI SİKERİM AMA KAFANI GERİYE AT"
Dinoda gülerek benim dediğimi yapıyordu.
Çantamdan çıkardığım peçeteyi burnunu tıkadıktan sonra joshuaya son bakışımı atmıştım. YANINDAKI KARIYLA GÜLEREK KONUŞUYORDU AMA YA. AĞLAYACAĞIM ŞİMDİ.Dinoyu arkamda bırakarak önden önden yürümeye başladım.
Dino seslensede pek takmadım şu an ki tek dileğim odama girene kadar gözümden tek damla yaşın gelmemesiydi.5 dakika sonra
Aslında 20 dakikada yürüyeceğim yolu koşar gibi geldiğim için beş dakikada eve varmıştım... Ağlamam bitince kendime rekor kitabı hazırlayacağım...
Herkesin meraba, hos geldiniz gibi laflarını takmayıp koşarak odama gitmiştim.
Kapıyı kapatıp yatağıma uzanmıştım.
Sonra da kulaklığımı takıp favori şarkımı açacaktım ki ağlamanın bir anlamı olsun."hmm ne açsam ki"
Fısıldar gibi konuşurken kapım çalmıştı.
"sen sormadan söyleyeyim jeonghan ben girebilir miyim?"
"hayır git"
"orosbu cocu seni siktir git girmiyorum"O sırada diğerlerinin sesi de gelmişti.
Jeonghan hyunga kızıyorlardı."lan han hyung ne diyon çocuğa kapısıda kitli intihar falan eder ikna et şunu"
Jeonghan hyungun homurdanmasını duyup kıkırdadım. Aptal balık ya.
"Ben size yarın anlatırım şuan düzgünce ağlamak istiyorum lütfen rahat bırakın beni ve VERNON İNTİHAR ETMICEM SALAK MISIN INSANLAR SEVMIYOR DIYE GÜNEŞ DOGMAKTAN VAZMI GECER LAN"
Gülüşlerini duymuştum tamam diyip beni rahat bıraktılar.
İşte şimdi favori müziğim ile ağlama zamanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya sen benimle | seventeen
FanfictionCoups:sen kaçta kalkıyorsun Jeonghan:7 gibi fln Coups:Günaydın (14.54)