VIII

133 6 5
                                    

Gdy Akaza się przebrał zszedł na dół do Doumy by zjeść śniadanie i porozmawiać o tym co się wydarzyło. Schodząc po schodach usłyszał muzykę lecąca z telewizora więc postanowił przestraszyć swoją Alfe ,blondyn siedział przy wyspie kuchennej i jadł śniadanie które przygotował Akaza, różowo włosy chłopak zakradał się do swojej alfy od tyłu i zaczął go łaskotać douma lekko podskoczył a potem zaczął się śmiać. Wstał z krzesła przy wyspie i obrócił się w stronę Akazy przeżucił go przez ramie i zaczął iść z nim do sypialni, różowo włosy nie protestował myślał co może zrobić mu Alfa . Douma rzucił Akaze na łóżku i nad nim zawisł.
🌈:co już ci nie do śmiechu?
🏀:..Alfo..
Kolorowo oki się tylko uśmiechnął i pocałował różowo włosego namiętnie w usta zaczął schodzić niżej jego usta znalazły się na szyi Akazy a rękę zawędrowała pod jego bluzkę. Douma ściągnął z chłopaka bluzke i zaczął jeździć językiem po jego lewym sutku, prawym zajmowała się jego ręka. Podczas gdy blond włosy bawił się Akazy klatką piersiową różowo włosy zaczynał zdejmować z niego spodnie. Douma zaczął wypuszczać feromony przez które Akaza dosłał fioła jeśli tak można to nazwać wpadł w jakiś stan z którego nie mógł się wyrwać myślał tylko o robieniu szczeniaczków ze swoim partnerem.
🏀:Alfo zróbmy sobie szczeniaczki - wymruczał różowo włosy chłopak do jego ukochanego.
Douma bez ani chwili wachania zaczął rozciągać dziurke Akazy. Różowo włosy wydawał przeróżne dźwięki roskoszy gdy był on już rozciągnięty blondyn wszedł w niego powoli i poczekał aż chłopak się przyzwyczai po czym wyszedł z niego i wsunął swojego penisa głęboko w dziurkę chłopaka. Akaza zaczął pojekiwać z rozkoszy, douma cały czas całował różowo włosego namiętnie w usta nie pozwalając mu oddychać gdy Akaza poczuł że zaraz dojdzie zacisnął swoją dziurę i wypuścił sperme swoim ładniutkim dla doumy chujkien <3. Po zaciśnięciu dziurki kolorowo oki odrazu spuścił się wewnętrz Akazy. Chwile podyszeli po czym można było usłyszeć już tylko ciche pochrapywanie Akazy.

319 słów
Rozdział dla Sessanen
Za to że tak długo wyczekiwałe/aś ❤️❤️❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 04 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

♡Moja złośliwa Omega♡{doukaza}18+ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz