"Ekin anlat kızım" ne yalanlar uyduracaksın merak ediyorum."Hocam bankta arkadaşlarla oturuyorduk Selma teyzeye selam söyle dedim birden üzerime yürüdü, öyle kavga çıktı."Ağlamaya başladı. Ekin'in bu yalanlarını ağzım açık izliyordum. "Lan sen değilmiydin benim anneme küfür ede- "yeter! İkimizde dışarı! eğer bir daha aynı şey olursa disiplin yersiniz." Haklı iken haksız yere düşmeye tahammül edemiyordum.İkimizde dışarı çıktık."Bir gün ben senin ağzını dağıtırım ama!"dedim.
İkimizin sınıfı ayrıydı ama karşı karşıyaydı. Neden karşı karşıyaydı ki ? Aman aynı sınıfta olmadığımıza şükür. Kapıya tıklatarak sınıfa girdim. "Gece nerdesin?" Burdayım demeyi çok istiyordum ama hoca sonuçta. "Müdürün yanındaydım hocam." Ters bakışlar atarak;"geç!"demekle yetindi. Sırama oturur oturmaz başladılar."Gece ne oldu?"Sormasanız ölürsünüz demi."Sonra anlatırım."
***
Zil çalınca herkes başıma toplandı."Hadi Gece anlat"Bir durun be gözünüzü seveyim!"Dışarı çıkalım öyle anlatırım. Dışarı çıktık."Gec-
yeter be anlatıcam. "Biz Umay ile dışarı çıktıkya Ekin ve çeteside bankta oturuyolardı. Yanımıza geldiler, çattılar. Anneme küfür edince dayanamadım saçına yapıştım."Hepsi heyecanlı bir şekilde beni dinliyordu."Sonra ne oldu?"Bunlarda ne meraklıymış."Etraftakiler geldiler, ayırdılar, Müdürün yanına gittik of yeter ya! Ne meraklı çıktınız."Hepsi şaşkın bir şekilde bana bakıyordu."Gece keşke bizide çağırsaydın bizde döverdik."
Hepimiz kıkırdamaya başladık. "Varya yüzünü bile görmek istemiyorum şu kızı-
Hazal beni dürtü "geliyo çiyan."Bir sessizlik oluştu.Ağzının içinden homurdanıp göz devirmekle yetindi.Onlar gidince Bir kahkaha patlattık. Zil çalınca güle güle okula girdik.***
Okuldan eve dönüyordum."Osman amcam ne yapıyon ?" Elindeki işi bırakıp bana döndü. "Hayvanlara su koyuyorum Gece kızım" Osman amca da benim gibi hayvanları çok severdi. "Oy tontişim, bekle çantamı bırakıp sana yardıma geliyim."Osman amcanın paytak paytak yürüyüşü çok hoşuma gidiyor, mahallede sadece onu seviyorum. Teyzelerde dedikodudan başka birşey bilmiyor, hiç sevmiyorum onları.
Anahtarımla kapıyı açtım."Anne ben gel-
"Nasıl söyleyeceğiz bilmiyorum ki, artık söylememiz gerek"Annem telefonda birisi ile konuşuyordu. Kimden bahsediyordu ki ? "Sen mi geldin kızım hoşgeldin."Ben gelince hemen değişti."işte öyle Hatice neyse sonra konuşuruz, hadi Allah'a emanet ol."Benden bir şey saklıyordu ama ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
ActionKüçücük bir bebek iken bir kadın tarafından başka insanlara verilen Gece, 17 yaşında gerçekleri öğrenir. Gerçeklerden sonra Gece, annesi ve babasına hep kin besler. Gece, annesi ve babasının kim olduğunu, kardeşini bulunca öğrenir. Daha kardeşine do...