Dimineața primei zile de cursuri a început foarte liniștit, eu nu sunt o persoană prea matinală așa că doar mi-am pregătit lucrurile și mi-am făcut ordine în partea mea de cameră. Ava a tot vorbit, îmi povestea despre coșmarul pe care l-a avut pe timpul nopții, dar eu nu puteam să mă concentrez pe altceva decât pe coșmarul în care trăiesc acum.Să recapitulăm: mă plimbam în pădure și m-am întâlnit cu o tipă blondă care părea foarte speriată și se comporta de parcă ar fi căutat pe cineva, aceasta s-a evaporat pur și simplu, iar la ieșirea din pădure m-am lovit de cel mai nesimțit băiat din lumea întreagă, ajunsă în cameră aflu că fata din pădure a murit într-un mod misterios. Bun, avem doi suspecți: eu și Blaze. Eu știu sigur că nu am făcut-o, iar în ceea ce îl privește pe Blaze... dacă a fost în stare să mă agreseze în acea baie ieri, asta nu îl face capabil și de crimă? În același timp, el a crezut că eu am făcut-o. Sau doar încerca să mă convingă pe mine că nu el a făcut-o? Unde s-a dus atunci? Oare pe el îl aștepta Grace?
Toate aceste teorii și întrebări nu m-au lăsat să dorm. De la întâlnirea din baie cu Blaze am fost foarte tulburată, mare mi-a fost mirarea când am realizat că Ava nu a fost deloc curioasă de ce s-a întâmplat. Nici de vânătaia de pe braț, care se vedea perfect atunci când m-am pregătit de dimineață, nu a menționat nimic. Poate nu vrea să știe sau doar nu îi pasă. Poate știe și ea ce fel de persoană este fratele ei.
- Vă descurcați singuri, boboceilor? ne ia peste picior Caleb care se pregătea să urce pe scări spre etajul 2, unde îl aștepta Jace.
- Nu, chiar avem nevoie de tine să ne luminezi căile, îi răspunde Ava sarcastic.
- Mă gândeam eu că aveți nevoie de cineva de cineva mai experimentat, mai înțelept, mai matur...
- Mai prost, adaug eu. Realizezi că avem aproape aceeași vârstă? Nu mai avem 14 ani.
Academia asta se deosebește de restul pentru rezultatele sale în rândul copiilor problemă. Mai pe scurt, dacă o încurci de prea multe ori în liceu, dacă ai rezultate mai proaste și calci pe coadă pe cine nu trebuie, pe la sfârșitul anului doi, în loc de propuneri de facultate, s-ar putea ca părinților tăi să le fie prezentată o broșură despre experiența la OOTA. Partea care îi impresionează pe părinți este cea de final, unde se prezintă oportunitățile de carieră și faptul că sunt scutiți să plătească o facultate dacă fac patru ani de studiu aici pentru că majoritatea pleacă de aici cu locul de muncă asigurat. Cam așa s-a întâmplat și la mine, doar că pe ai mei i-a motivat și starea mea psihică care se deteriora pe zi ce trecea. Restul nu știu cum au ajuns aici, am observat că toată lumea se preface că nu suntem închiși aici fără voința noastră.
- Fă pași, Butler! Mă stresezi, spune Ava și îi face vânt cu mâna.
Austin râde și dispare în scurt timp în sus pe scări. Noi pornim la pas, îndrumate îndeaproape de Austin.
- Stați fără grijă fetelor, l-am obligat pe Jace să îmi arate toate sălile și mi-am făcut o hartă cu fiecare număr, materie, profesori... spune blondul în timp ce scoate din buzunar o foaie perfect împăturită.
- Tocilar... șoptesc, dar nu încât să nu mă audă. Jenna și Ava râd de lângă mine.
Acum suntem pe holurile academiei și mergem spre primul curs. Am terminat deja cu formalitățile de dimineață, ne-a fost ținut un alt discurs de către domnul Montgomery, primarul orașului Raynfor și, spre oroarea mea, de către poliție. Asta m-a convins că trebuie să îi spun domnului Montgomery ce s-a întâmplat, mă voi duce la el imediat după cursuri. Chiar dacă Blaze e vinovat sau nu, cred că e de datoria mea să spun ce am văzut.
CITEȘTI
Învață să ții un secret
Teen FictionAylin și Blaze s-au urât din prima secundă, dar soarta i-a adus într-o situație ciudată: sunt obligați să se protejeze unul pe altul pentru a nu fi acuzați de crimă. El a văzut-o. Ea l-a văzut. Acum amândoi păstrează secretul. Niciunul nu știe si...