Tanıtım;

27 0 0
                                    


Nazlı yıldırım;baş kız karakter.18 yaşında ve ailesi baskıcı.ve okulda nedensiz olarak zorbalık görüyor.Astım hastası ve küçük derece anksiyete var.büyüyünce şarkıcı olmak istiyor.

Mert çavuşoğlu;baş erkek karakter.18 yaşında.büyüyünce şarkıcı olmak istiyordu ama olamicak.çünkü babası mafya.Ailesi ile arası biraz iyi.sigara içiyor.bu zamana kadar kimseyle sevgili olmadı.aşka çok inanmazdı ama nazlıyı gördükten sonra işler değişecekti..

Ali-Melih;18 yaşında okulda zorbalar.nazlıyla aynı sınıftalar.nazlıya zorbalık yapsalar bile Ali'nin nazlıya bir takım duygular besliyor

Ayşe-Saniye;Ayşe yıldırım ve Saniye çavuşoğlu.ikiside 45 yaşlarında.Saniye Merttin,Ayşe de Nazlının annesi.ikisi yakın arkadaşlar.ve Mertle Nazlıyı evlendirmek istiyorlar.bakalım neler olacak?

Ada-Mete-Meryem;Nazlının en yakın arkadaşları.onu ellerinden geldiğince korumaya çalışıyorlar.Metenin adaya karşı hisleri var ama itiraf edemiyor.

Efe;Mert'in en yakın arkadaşı.birbirleriyle kardeş gibilerdir.Efe aşka inanmaz.ama Meryem'i gördükten sonra herşey tersine dönmüştü.

Ibrahım-Mustafa;Mustafa yıldırım ve İbrahim çavuşoğlu.Mustafa nazlının babasıdır.İbrahim'de Mert'in babası.Mustafa kızını sevmez.İbrahim mafyadır ve birgün Saniye ve Ayşe sayesinde tanışırlar.ve araları arkadaş gibi olmaya başlar.

Buse;hastanede cerrah asistanı.26 yaşındadır.

Halil;Mert'in özel doktorudur.28 yaşındadır.ve Buseyle karşılaştıktan sonra değişik hisler olmaya başlar.

Mehmet;sınıfımızın öğretmenidir.30 yaşındadır.

Miray;Mert'in küçük kız kardeşidir.12 yaşındadır.

Zeynep;18 yaşındadır ve Mert'e aşık olan okuldan biraz popüler bir kız.

Ve sınıf.
(Çok şey yazdığımın farkındayım ama bunları bilmeniz gerekiyor o yüzden iyi okumalarr!)

Yazarımız sevdiğin insanlara zarar vererek sevgiyi gösteremeyeceğini,ve böyle bir hata yaparsanız o kişiden asla özür dilememeniz,çünkü o kişinin sizi asla affetmeyeceğini söylüyor.iyi okumalar!

Acılar kalplere sığmaz...Where stories live. Discover now