▸𝘚𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 !!
٭𝘢𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦٭-𝘴𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘪𝘵'𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘢 𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶.
-𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘱𝘪𝘤𝘬 𝘢 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦, 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘯𝘢𝘤𝘬𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘸𝘢𝘳𝘮𝘵𝘩, 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘯𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘦𝘵, 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱, 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘳𝘶𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥.▸𝘠𝘦𝘰𝘯𝘫𝘶𝘯 !!
٭𝘢 𝘧𝘢𝘯𝘤𝘺 𝘳𝘦𝘴𝘵𝘢𝘶𝘳𝘢𝘯𝘵٭
-𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘴𝘱𝘰𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘦𝘴𝘪𝘵𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘪𝘵.
-𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘭𝘪𝘳𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘦𝘱𝘭𝘺 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴,𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥, 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘪𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺, 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘨𝘰 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘵𝘳𝘢𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘶𝘳𝘷𝘦𝘴. 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦, 𝘪𝘵'𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵, 𝘮𝘢𝘯 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘤𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺.▸𝘉𝘦𝘰𝘮𝘨𝘺𝘶 !!
٭𝘢𝘯 𝘢𝘳𝘤𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘦٭
-𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘤𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴 𝘪𝘵'𝘴 𝘧𝘶𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳.
-𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘭𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘯, 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘦𝘵𝘪𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵 𝘩𝘦'𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘱𝘦𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬 𝘭𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺, 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘶𝘯, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘤𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮.▸𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯 !!
٭𝘢 𝘤𝘢𝘧𝘦́ 𝘥𝘢𝘵𝘦٭
-𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘴𝘶𝘯𝘯𝘺, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘪𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦, 𝘴𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯, 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘷𝘢𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘯𝘺.
-𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳, 𝘩𝘦'𝘥 𝘴𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘧𝘦́, 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯 𝘢𝘳𝘮 𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸, 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨, 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦𝘴.▸𝘏𝘶𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨𝘒𝘢𝘪 !!
٭𝘢 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘭𝘭٭
-𝘩𝘦'𝘭𝘭 𝘥𝘦𝘧𝘪𝘯𝘪𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘪𝘵𝘺 𝘪𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘹 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺'𝘴 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘯𝘦𝘴𝘴.
-𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘱 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸𝘴, 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘧𝘧 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘯𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘦, 𝘣𝘶𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘰𝘳𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘴𝘯𝘢𝘤𝘬𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘰𝘮𝘦.𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵:415٭
►𝘥𝘦𝘯𝘪𝘻. 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘶𝘵.
YOU ARE READING
✧𝗍᥊𝗍 ძrᥱᥲmᥣᥲᥒძ✧
Fanfiction"발끝만 보던 그 밤 밝게 빛나던 s𝗍ᥲr, 쏟아진 ᥣіgһ𝗍 이제야 찾았어 난 멀리 기다려 준 s𝗍ᥲr, 난 다시 꿈을 꿔 되찾은 ᥒᥲmᥱ, 꿈을 좇는 ᥴһᥲsᥱ і'm ᥲ ძrᥱᥲmᥱr, ძrᥱᥲmᥱr, ძrᥱᥲmᥱr ᥕі𝗍һ mᥱm᥆rіᥱs ᥆𝖿 s𝗍ᥲrs" rᥱᥲᥴ𝗍і᥆ᥒs/іmᥲgіᥒᥱs ᥆𝖿 𝗍᥆m᥆rr᥆ᥕ×𝗍᥆gᥱ𝗍һᥱr rᥱ𝗊ᥙᥱs𝗍s/ᥲᥣᥕᥲᥡs ᥆⍴ᥱᥒᥱძ started:05/03/2024 (5th o...