▸𝘚𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 !!
-𝘪𝘴 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘦𝘮𝘦𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘪𝘳𝘳𝘪𝘵𝘢𝘵𝘦 𝘺𝘰𝘶.
-𝘪𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩 𝘺𝘰𝘶.
-𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘶𝘱 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘭𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘱 𝘢𝘴 𝘩𝘦'𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳.
-𝘣𝘶𝘺𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵.
-𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘺𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘪𝘵.
-𝘭𝘰𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴.▸𝘠𝘦𝘰𝘯𝘫𝘶𝘯 !!
-𝘪𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘰𝘯 𝘨𝘰𝘰𝘨𝘭𝘦 "𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘧 𝘪𝘴 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘥".
-𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘱𝘳𝘰.
-𝘱𝘢𝘮𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶.
-𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘱𝘢𝘥𝘴/𝘵𝘢𝘮𝘱𝘰𝘯𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳.
-𝘩𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘴𝘱𝘢𝘤𝘦 𝘩𝘦'𝘭𝘭 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺,𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘪𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴.
-𝘦𝘹𝘵𝘳𝘢 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵,𝘤𝘭𝘪𝘯𝘨𝘺,𝘤𝘢𝘳𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘩𝘪𝘴 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶.▸𝘉𝘦𝘰𝘮𝘨𝘺𝘶 !!
-𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯.
-𝘭𝘰𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘴𝘵𝘰𝘮𝘢𝘤𝘩 𝘳𝘶𝘣𝘴.
-𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘬 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 10 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴.
-𝘢𝘤𝘵𝘴 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘮𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘰𝘵𝘪𝘤, 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴.
-𝘣𝘶𝘺𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦𝘴.
-𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘢𝘴𝘩𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘢𝘥𝘴/𝘵𝘢𝘮𝘱𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘵 𝘸𝘩𝘰𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰.▸𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯 !!
-𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘧𝘧 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥.
-𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘭𝘰𝘵.
-𝘱𝘭𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘦𝘱𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵.
-𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘯𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥.
-𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘦𝘢𝘵 𝘢 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘣𝘰𝘹 𝘰𝘧 𝘪𝘤𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦.
-𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘵𝘦𝘢 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶.▸𝘏𝘶𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨𝘒𝘢𝘪 !!
-𝘣𝘳𝘰 𝘪𝘴 𝘢 𝘱𝘳𝘰, 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳.
-𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘧𝘳𝘦𝘢𝘬𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘢𝘥𝘴/𝘵𝘢𝘮𝘱𝘰𝘯𝘴.
-𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘱𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘦𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘧𝘰𝘳𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘪𝘯.
-𝘣𝘶𝘺𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦𝘴.
-𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘭𝘰𝘵.
-𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢𝘯 𝘪𝘮𝘱𝘳𝘰𝘷𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘢𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘶𝘱 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘶𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥.𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥:378٭
►𝘥𝘦𝘯𝘪𝘻. 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘶𝘵.
YOU ARE READING
✧𝗍᥊𝗍 ძrᥱᥲmᥣᥲᥒძ✧
Fanfiction"발끝만 보던 그 밤 밝게 빛나던 s𝗍ᥲr, 쏟아진 ᥣіgһ𝗍 이제야 찾았어 난 멀리 기다려 준 s𝗍ᥲr, 난 다시 꿈을 꿔 되찾은 ᥒᥲmᥱ, 꿈을 좇는 ᥴһᥲsᥱ і'm ᥲ ძrᥱᥲmᥱr, ძrᥱᥲmᥱr, ძrᥱᥲmᥱr ᥕі𝗍һ mᥱm᥆rіᥱs ᥆𝖿 s𝗍ᥲrs" rᥱᥲᥴ𝗍і᥆ᥒs/іmᥲgіᥒᥱs ᥆𝖿 𝗍᥆m᥆rr᥆ᥕ×𝗍᥆gᥱ𝗍һᥱr rᥱ𝗊ᥙᥱs𝗍s/ᥲᥣᥕᥲᥡs ᥆⍴ᥱᥒᥱძ started:05/03/2024 (5th o...