Egy összetört szív

15 0 0
                                    


Üdvözlettel minden erre járót. Csak a shitpost-omat szeretném folytatni, nem is húzom az időt. Csak annyival , hogy haveromtól kaptam egy csodás rajzot egy jelenetről:

 Csak annyival , hogy haveromtól kaptam egy csodás rajzot egy jelenetről:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

De hát akkor kezdjük.

Alvin nem látott semmit. Minden homályos volt. Felkelt és a kedvenc SIGMA FÉRFIT látta maga előtt.
Megrémülve nézett ki a fejéből. Egyáltalán nem érzette mi történt , lehet , hogy meghalt ????!!!!

-Nem ! Ez ki van zárva ! - ordított Alvin.
-Tsukasa meglepetten nézte az eléggé szexi furry-t.

(Valahogy így kéne elképzelni Alvint)

Hirtelen Tsukasa megbotlott, és lesmárolta a bukott sztárunkat

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hirtelen Tsukasa megbotlott, és lesmárolta a bukott sztárunkat. Azonban pont ekkor jelent meg Rui , aki éppen confesselni akarta a szerelmét Tsukasa iránt. De ami a szemei előtt lezajlott , megdöbbentő volt számára. Nem tudta , hogy vágja pofán a tortával Tsukasá-t , vagy csak rohanjon el sírva.

A második választást használva , haza rohant , ahol Nene, és mellette Emu várt rá. ( Mert megakarták nézni a Titanic-ot, a show egyik előadása miatt).

Nene nem értette e helyzetet, meglepetten kérdezte:
-Rui , mi a baj ?
- Már mással van 😭😭😭😭😭😭!- bőgött tovább Rui .
-Ekkor Nene , Emura nézett, hogy segítséget kérjen a szituációban.-

Végül megszólalt Emu:
-DE mégis kivel lehet? Hiszen pont tegnap mondta , hogy veled akarja leélni az életét! 😥😥😥😥😥😥
-Akkor miért van az , hogy valami random faszival volt a show közepén ?!?!?!😭😭😭😭😭
-Nem tudom.-válaszolt hezitálva Emu.

Emu barátnöjére nézett, segítségért.
Mindannyian megfagyva álltak.

Ekkor Rui kiöntötte szívét.
- Miért kellett elhagynia ? Mindent megtettem érte és ez a hála? 😭😭😭😭

 - Miért kellett elhagynia ? Mindent megtettem érte és ez a hála? 😭😭😭😭

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A térdére esve Rui , hirtelen kifutott a szobából.
Emu és Nene utána akartak menni, de a zebrán hirtelen átment egy őrült vezető, aki nem , hogy bocsánatot kérne, vagy csak sederne tovább, DE még le is hordta a lányokat ,hogy miért futkároznak.

Rui már messze járt. Hívott egy taxit. Elindult messzire. Még ő maga sem tudta, hogy hová, de tartotta útját a taxiban. Kivételesen egy rendes ember vezetett, aki megértette a fiatal fiú szorongását.

Hirtelen , megcsapta egy áramlás, hogy hová menjen. Megkérte a sofőrt, hogy vigye a legközelebbi , európai állomásra.

30 perc után megérkeztek, ahol Rui a megállóját kereste.
-Meg is van! Elmegyek Párizsba, a szerelem ...... városába ...... Mindegy, végülis , itt van a legmagasabb épület az egész világon.

A jegyet megvette , és elindult.

4 óra múlva megérkezett. Este volt. Kereste a turista térképen az Eiffel Tornyot.
-Meg van. - találta meg lelkesen.

Pár perc séta után ott állt. Felment e legtetejére , ahol nézte a kilátást. Végig gondolta a tettét. Úgy volt vele , hogy megteszi.

- Mi az élet értelme , ha nincs kivel leélni?
-Az élet többről szól ennél! - szólalt meg egy ismeretlen hang a sötétből.
-Ki van ott ? - Kérdezte Rui.
-Igazad van, illetlen voltam. A nevem Osuma Dazai.- és a te neved?
-Ka...Kamishiro Ru...Rui. Mond mégis.. mit keresel itt?
- Ezt én is kérdezhetném. De most ne húzzuk az időt ilyen kérdésekkel. Csak azt mond, most mi lesz?
- Nem egyértelmű?
- A szándékod kicsit önfejű, bár pont én mondanám.
-Ezt , hogy érted ? - kérdezte meglepetten Rui.
- Én nem amiatt vagyok híres , hogy az élet a kedvenc hobbim. Azonban azt én is elmondhatom, hogy az élet nem csak ezekből a kicsi részekből áll.

Néhány perc néma csend. Ekkor Rui még mindig nem értve az új arc kifejezéseit, hirtelen a szeme élőtt lepörgött az élete. Minden , a Nenével való találkozás és gyerekkor, a solo show-i amikett ő csinált. De persze a Tsukasával való első találkozás, és sikeres show.

Lehet , hogy tényleg több dologról lenne szó. Lehet hogyha vissza áll a régi stílusába és egyedül járja az utcákat, a robotjaival, akkor minden még, jobb lenne ? Rui ezeken gondolkozva, annyit látott, hogy a pali mindjárt eltűnik az Eiffel torony árnyékaiban, egy mosollyal az arcán.

 Lehet hogyha vissza áll a régi stílusába és egyedül járja az utcákat, a robotjaival, akkor minden még, jobb lenne ?   Rui ezeken gondolkozva, annyit látott, hogy a pali mindjárt eltűnik az Eiffel torony árnyékaiban, egy mosollyal az arcán

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Második rész vége. Kicsit klisés lett, de élveztem megírni.

Tsukasa X Alvin fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora