Tramvay Faciası

329 8 1
                                    

Okuldan çıktıktan sonra tramvayı bekliyordum . Gelmesine tam 4 dakika vardı , nedense bugün biraz boştu tramvay hatta nerdeyse hic kimse yoktu. Ben ve tramvaydan başka kimse yoktu .
Beklemek uzun sürer diye telefonumdan interneti açıp oynamaya başladım . Internet tramvayda biraz yavaşdı bu yüzden zor yukleniyordu. Birden telefonumun ekranı cızırdamaya başladı , sonra da telefondan saçma sapan sesler çıkmaya başladı . Bende teknik arızadır diye telefonu kapmaya çalıştım ama nedense bir türlü kapanmadı.
Tramvayın gelmesine artık saniyeler vardı . Bekliyordum bekledikce ürperiyordum. Birden Tramvayın ışıkları ile aydınlanan bir cisim hatta bir bebek boyutunda bir şeydi . Yürürken sırtındaki cisim tak tak diye sesler çıkartıyordu. Çok hızlı ilerliyordu , ve bana yaklaştıkça vücudu daha belli oldu. Ve onun bir bebek değil ayakları olmayan bir yaratık olduğunu anladım ve ne yapacağımı bilemedim . bir kaç saniye öylece baka kaldım . Bu cisim hızlıca bana ilerlediğinde yüzünün çok kötü olduğunu fark ettim. Yanıma geldiğinde sırtındaki cismi çıkardı ve belimi ayaklarımdan ayırdı. Öleceğimi sandım ama bu şey beni öldürmedi, acı çekmemi istedi.
Ayaklarımı benden ayrı görünce bir anlık çığlık attım .
Şimdi ise hastanede ayaklarım olmadan yani ben olmadan hayata devam ediyorum.
SİZEDE BIR UYARI :
ASLA YALNIZ OLMAYIN

Korkunç HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin