Bugün arkadaşlarımla birlikte Sally teyzenin evine gittik baya eski ve ürkütucu bir evdi.
Sally teyze evde olmadığı için arkadaşlarla saklambaç oynamaya karar verdik.
Ben pek iyi bir saklanıcı değilimdir heleki oyun evdeyse eyvah!Ama Sally teyzenin evi çok büyük 3 katlı bir evdi genellikle 2 katını kullanır 3. Kata pek çıkmazdi. Neden çıkmadığını soruncada cevap vermez konuyu değiştirirdi.
Bu yüzden ev büyük olduğu icin saklanmam kolay olabilirdi.
Arkadaşım Henry saymaya başladı.
100 e kadar sayacaktı. Benimde saklanmam kolay olabilirdi.Henry saymaya başlayınca herkes 2. Kata koşmaya başladı. Herkes bir odaya girdi bana oda kalmadıgı için, ya aşagı yada yukarı çıkmam gerekiyordu . Bende yukarı çıktım.
Burası gerçekten tüyler ürperticiydi. Bir komidinin arkasına saklandım.
Beklemeye basladım 2 dakika sonra arkadan birinin ayak seslerini duydum. Korkmaya başlamıstım .
Arkamı hızlıca döndüm, ve bir küçük kız sırılsıklam ıslak bir sekilde yanıma geldi.
Ben ne oldugunu soramadım , yutkunamıyordum ...
Kız yanıma oturdu ve bana yönelip soyle dedi;
"Ne oynuyorsun?"
"Saklambac" dedim tıslayarak.
"Ben güzel bir yer biliyorum oraya gidelim" dedi.
Bende heyecanlandim ve hemen yanından gittim.
Bir sandık vardı onun içine girdik. Onun ıslaklığı benide ıslatıyordu. O kurumuyordu. Ama ben de ıslanıyordum.
Bir süre bekledikten sonra bizi buldular, yada benimi demeliyim?
Arkadaslarim beni bulup sobelediler. Benim oraya nasil gittiğimi sordular ve bende olanları ve o küçük kızı anlattim.
Arkadaslarim bana saklandığım yerde yanımda bir kizin olmadığını söylediler.
Sally teyzemede sorduğumuzda oda öyle bir kızın olmadığını 7 sene önce oyle bir kızın burdaki havuzda boğularak öldüğünü söyledi.
Ve kizin neden islak oldugu anlasiliyordu.
O günden beri piskolojik tedavi görüyorum..