Pazartesi
(Ertuğ'nun ağzından)
Alarmın çalmasıyla hızlıca yatağından kendini attı. Kahvaltı bile yapmdan dişlerini fırçaladıktan sonra kıyafetlerini giyip okula gitmek için evden çıktı.
Sabahları midesi bulandığı için kahvaltı yapmayı pek tercih etmiyordu. Ve genel olarak her gün kahvaltı yapmadan çıkıyordu evden. Ama her günde kahvaltı yapmadan okula geldikleri için öğrencilerini azarlıyordu.
Bugün 3. ve 4. dersleri Enverlerin sınıfınaydı. Mutluydu çünkü 2 ders rahat rahat, doya doya görebilecekti miniğini. İple çekiyor pazartesi ve çarşamba günlerini. En sevdiği günler olmuştu Enver sayesinde.
Ama haftada 4 dersi vardı sadece. Bu durum onu çok üzüyordu. Elinde olsa her gün Enverlerin sınıfına girer, usanmadan bıkmadan ders anlatırdı.
İstiklal Marşı okunmadan vardı okula. Müdür gene her sabah olduğu gibi klasik konuşmasını yapıyordu. Boş yapıyordu daha doğrusu. Öğrenciler kadar Ertuğ da şikayetciydi bu durumdan.
Nihayet müdürün klasik ve sıkıcı konuşması sona ermişti. İstiklal Marşı okunmaya başlamıştı. Bittikten sonra sınıflar teker teker okula girmeye başladı.
İlk iki dersi 9/C sınıfınaydı. Bu seneki 9. sınıfkar bi garip geliyordu ona nedensizce. Ama 9. sınıf konularını çok sevdiği için hiç sıkılmadan dersini anlatıyordu. Ama aklından hiç çıkmıyordu miniği.
2. derse girmişlerdi. Sürekli saate bakıyordu öğrencileri gibi. Çok heyecanlıydı Enver'i göreceği için. O 2 ders ona ilaç gibi geliyordu resmen.
Ama aslında biraz sinirliydi sınav notları yüzünden. Öğrencilerinin fiziği zor görüp salmaları canını çok sıkıyordu. Oysa ona göre çalışılsa asla zor bir ders değildi. Ve bugünde ders anlatmaktan ötürü biraz fizik hakkında sohbet etmeyi düşünüyordu öğrencileriyle.
Nihayet tenefüs zili çaldı ve hızlıca en alt kata Enverlerin sınıfına inmeye başladı. Sınıfa girdiği gibi Enver'i aradı gözleri. Uyuyordu miniği.
Bir kaç öğrencisi Ertuğ geldiği için uslu uslu oturmaya başladılar. Çok sever ve saygı duyarlardı Ertuğ hocalarına. Ertuğ'nun da hoşuna giderdi öğrencilerinin ona bu kadar önem vermelerine. Keşke fiziği de bu kadar sevip önem verseler diye düşündü.
"Rahatınızı bozmayın çocuklar, takılın istediğiniz gibi sorun değil." Dedi. Tenefüstü sonuçta. Normalde tenefüslerde dersi olduğu sınıflara girmez ama Enver'i 10 dakika daha fazla görmek için gelmişti işte.
Ders başlamadan 4 dakika önce uyandı Enver. Yüzü kızarmıştı biraz. Böyle bile çok tatlıydı. Gidip öpesi vardı kızaran yerlerinden. Gidip sarılası vardı saatlerce. Gidip saçlarını okşayası vardı dakiklarca. Ama yapamıyordu işte. Zoruna gitmişti baya.
Enver, Ertuğ'yu görünce hemen yerinde dikleşti sanki hazır ola geçer gibi. Karnı kelebeklenmeye başladı durduk yere. Ertuğ hocasını ne zaman görse böyle oluyordu zaten. Ertuğ hocasına ilgisi vardı evet, ama bu ne tür bir ilgi kendiside çözemiyordu.
"Günaydın hocam." Dedi Enver. Ertuğ da yerinde kıpırdanarak; "Sana da günaydın Enver. İki kere günaydın hatta. Hayırdır, dün gece geç yattın sanırsam." Dedi sırıtarak. Karnındaki kelebeklenme hissi artarken; "Biraz öyle oldu hocam. Fizik çalıştım da."
Tekrardan sırıttı Ertuğ. Dün akşam demişti fizik çalışacağım diye. Gerçekten de çalışmıştı. "İyi aferin sana, ama keşke dersten kalmadan önce çalışsaydın daha iyi olmaz mıydı sence de?"
Yüz ifadesini kızgın bir hale getirdi ve konuşmaya başladı Enver. Ama oysaki kızmıyordu, kızamazdı zaten yakışıklı Ertuğ hocasuna. "Hocam yemin ederim çalıştım. Kafam basmıyor işte yapacak bir şey yok." Dedi. O da üzülüyordu bu duruma. Fiziği ciddi manada sevip yapmak istiyordu. Ama yapamıyordu.
Ertuğ ayağa kalkarak üzülen Enver'in yanına doğru ilerledi ve sıranın masasına oturdu. "Üzme hemen kendini. Şaka yaptım. Zaten her dersi yapacaksın diye bir şey yok. İllaki anlamadığın dersler, konular olacaktır. Üzme bunun yüzünden kendini. Sözlülerde yardımcı olacağım zaten size merak etme." Diyip göz kırptı. Bi nebzede olsa mutlu olmuştu Enver.
Enver tam bir şey diyeceği sırada ders zili çaldı. Zil çaldığı an tekrardan ayaklanıp masasına geçti Ertuğ. Öğrenciler sıra sıra sınıfa girdikten sonra dosyasından sınav kağıtlarını çıkarmaya başladı...
Bölüm sonu 🫶
Normalde yarın atacaktım bölümü ama dayanamadım atayım dedim.
Bu arada tiktoktan gelenler kendini belli etsin merak ediyorum 💗
Sonraki bölümde görüşmek üzereee 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikten Kalmışsın (bxb texting)
Teen Fiction0544: Fizikten kalmışsın, miniğim. Enver: Olur öyle şeyler ya. 16.03.2024