Tanışma.. 🌊

6 1 2
                                    

Odam gene dağınık ve gene çok yorgundum.Telefonla takılmaktan sıkıldığım için balkona oturmuş keyif kahvemi içiyordum. Sigara paketini çıkardım çakmağımla sigara yaktım, babamın görmemesi ümidiyle içmime çekmeye başladım.. "rahatladım.. " kelimesi çıktı ağzımdan. Ben Kumsal 17 yaşındayım babamla bu köye benzeyen terk edilmiş yere yerleştik.Annem küçükken bizi bırakıp evden kacmış, yani öyle biliyorum..Neyse bu konudan bahsetmeyi sevmiyorum size kısaca kendimden bahsediyim.Siyah uzun saçlı bir kızım saclarım dümdüz ve yumuşacık çilek kokuyorlar.siyah çerçeveli gözlüklü bir kızım. Arkadaşım yok eski okulumda kalan bir kaç kişi var ama çokta umrumda değiller.Yarın okuluma başlıyacağım.Kapım tıktıklandı "gir" dedim "Kızım? yine sigaramı içiyorsun?! zararlı demiştim sana söndür hemen!". Niye boş yapıyordu.. " Tamam baba" diyerek sıgarayı balkondan aşşağa fırlattım. "Kapiş?" dedim "Kapiş.Şimdi uyu yarın okulunun ilk günü geç kalmak istemessin." Okul bokluğu hiç bitmiyecek anlaşılan.. "Tamam baba" diyerek babamın çıkmasını bekledim. Çantamı hazırladım, yarın giyiceğim kıyafetleri masamın üstüne koydum ve.. annemden kalan son şeyi de kıyafetimin üstüne koydum. Bir kolye yıldız şeklinde bir kolye aynı annem kokuyordu.. neyse artık uyumalıyım diyerek ışıklarımı kapattım yatağıma uzanıp telefonumdan alarm kurdum ve uykuya dalmayı bekledim..
~Sabah~
Alarm sesinden uyanmış sacım başım dağınık bir şekilde saatime baktım. BİDE NE GÖRİYİM GEÇ KALMIŞIM!. Hemen hazırlandım ve evden hızlıca çıktım, koşarak okula vardım..
"OF BU OKUL NE ZAMAN BİTECEK!" diye bağırdım güvenlik bana sessiz ol işareti yaptıktan sonra sınıfımı bulmaya ilerledim..
~Yaklaşık 10 dakika sonra..~
Sonunda sınıfımı bulmuştum 12/D benim sınıfım kapıyı caldım "GİR!" sesi yükseldi içeri girdim "Geç kaldığım için üzgünüm.." diye çıktı dudaklarımdan. Hoca "Bu seferlik bişey demiyorum sen yeni öğrencisin değilmi? " "Evet.Benim" yavaşca hocaya yaklaştım "Nereye oturucam?" hoca bana kısa saclı esmer ve gözlüklü bir kızı işaret ederek "Sıla yanın boş gözüküyor. Oraya oturabilirsin" "Teşekkürler hocam" diyerek Sıla adlı kızın yanına oturdum. Tüm gözlerin üstümde olduğuna yemin edebilirdim. Kapı çaldı "GİR!" diye bağırdı hoca sınıfa yüzünü göremediğim kapşonlu 1.80 boylarında bir cocuk girdi "Geç Kaldığım için üzgün değilim yerime geciyorum." dedi. Hocalar ile düzgün konuşmuyordu anlaşılan "BU NASIL BİR TERBİYESİZLİK?!" diye bağırdı çocuk umursamadan orta sıra bir yanımıza gecmişti "Kes işte ne umursuyorsun?" dedi. Eğer hoca ile böyle konuşmaya devam ederse disipline gidebilirdi.. Hoca dersine devam etmeyi secti ve derse devam etti. "Merhaba ben Sıla:)" dedi Sıla bende "Kumsal" dedim hafif sırıtma ile "Sınıfımıza hoşgeldin,böyle güzel kızlar sınıfımızda bulunmaz pek" dedi kızardığımı hissettim "Teşekkürler :3" dedim ve o çocuk "Kesicek misin sesinizi?" diye sordu. Dönüp "Bu seni ilgilendirmez.İşine yürü" dedim. Çocuk kafasını kaldırdı siyah dağınık saclı mavi gözlü siyah cerceveli gözlüğü vardı.Suratı cidden çok.. neyse "Ha? sen benim kim olduğumu biliyormusun kömür prenses?" kızarmıştım,sinirli bir şekilde "Kömür prensesi al götüne sok paşam" diyerek sınıf bir an oo lamaya başladı.Çocuk ayağa kalkıp hocayı umursamadan çekiştire çekiştire beni sışarı cıkardı ve yere fırlattı. "AH- NAPTIĞINI SANIYOSUN LAN SEN?!" diye bağırdım.Çocuk eliyle ağzımı kapattı. "Demek laf soktuğunu sanıyosun hm? Bana bak kömür prenses burası benim emrim ile geçer.Anlaşıldımı?" dedi elini çok sertce ıssırdım ve bir tekme yapıştırdım. "Ben o kızlara benzemem.Buda benden küçük bir bilgi.." dedim. Tam gidecekken çocuk kolumdan tutup kolumu büktü ayaklarımı ayakların arasına sıkıştırdı "HAH ANLAMADIN GALİBA? CEZA İSTERMİSİN?!" canımın yandığını pek hissetmesemde ayaklarım uyuşmuştu tam haddini bildirecekken Müdür geldi. "NAPIYORSUN DENİZ?! BU KAÇINCI OLDU DOĞRU ODAMA GELİYORSUNUZ!" Deniz beni yere bıraktı "ah- yavaş ol öküz!"
~Müdürün Odasında~
"Yeter artık Deniz okulda kaç kişiyle kavga ettin! Üstelik bu öğrenci daha bugün geldi.Hemen özür dile! yoksa okuldan atılacaksın..!" Deniz bana döndü tam özür dileyecekken "Sorun değil" dedim. Deniz.. Deniz kızarmıştı...? Utandımı? Rezil olucak diyemi korkuyor? Kafam karıştı! "Sağol" dedi ikimizde müdürün odasından çıktık tualete gittim Sıla ordaydı! "Sıla?" Sıla bana gülümsedi "Demek burda karşılacaktık Kumsal.." anlamamış bakışlarla "Ne?" "Beni hatırlamaman acayip.. ilk bende hatırlamadım ama sonradan hatırladım.. uzun zaman oldu :)" "Ha? hala anlamadım.." "Benim Kumsal Sıla! İlk okulda ve orta okulda arkadaştık! taşındığım için sohbeti kesmiştik beni nasıl tanımadın.." Sıla'nın gözleri dolmuştu. Ona yavaşca yaklaşıp sımsıkı sarıldım bir süre öyle kaldık.."Seni özledim baya" dedim. "Bende seni be kanka"
~Öğle tenefüsünde~
"AAAAAH YEMEK SIRASI NİYE BİTMİYOR BEE?!" "LAN BAĞIRMASANA HERKES BİZE BAKIYO" ağzımı eliyle kapattı şükür yemek sırası bize gelmişti yemeklerimizi alıp bir yere oturduk. "Sen yatılımısın buraya?" "Ah.. Hayır sanırım babam yatılıya izin vermez" " Ah bu kötü oldu! Aynı odada kalırdık ya" "Keşke ya" O sıra babama sorma fikri geldi. Telefonumu cıkardım babamı aradım. Sıla "Kimi arıyos" sorusunu söylemeden "Alo kızım? Bir sorun mu var?" "Baba bu okulda yatılı kalma şansım varmı acaba?" "Eminmidin kızım yatılı sordur haftada 2 kere görebileceksin beni" "Baba ilk okul arkadaşım la karşılaştık onunla kalmak istiyorum LÜTFEN İZİN VERR" dedim. Babam "Peki kızım kal ben şimdi hazırlarım bavulunu fln" "Sağol baba" diyerek telefonu kapattım. Sıla gülümseyerek "Ne dedi?" gülümseyerek "Odan nerde?" dedim koskocaman gülümseme ile Sıla'nın odasına doğru yol aldık. "Şey sana birşey söylemeyi unuttum.." "Nedir o?" "Ben Deniz ve Kuzey ile aynı odada kalıyorum.." Ne?! bu cehennem gibi bir olay! "Deniz mi? ah şimdi sıçtım..Kuzey kim peki?" Sıla sessiz kaldı bir süre "2 yıldır hoşlandığım çocuk.. Deniz ile yakın arkadaşlar ve cidden çok yakışıklı bir çocuk o.. " Sıla'ya sırıtarak baktım "Eee o zaman banada sizi yapmak düşer!" "Hayır tabikide! öyle bişey olmıcak!" "Olur olur bal gibi olur!!" diyerek odaya BAM diye girdim. Girmez olaydım.. DENİZ DUŞ ALMIŞ ŞEKİLDE ALTINDA HAVLUYLA KARŞIMDA DURUYORDU!!. "EEH- PARDONN-!" diyerek kapıyı sertce kapattım.."LAN NOLDU-" dedi Sıla utancdan kıpkırmızı olmuş ben cevap verdi "D-DENİZ ÇIPLAKTI-!!" dedim. Sıla gülmekten yerlerde süründü "GÜLME BE" "NASIL GÜLMİYİM PAIISOAIDPAIDDIFRIEOPS"
~Saat 17:03~
Sıla "Artık girsekmi içeriyee? Baban bile bavulunu getirdi biz hala burdayız!" sakinldşmiş olan ben "Kanka kasları vardı yakışıklıydı baya.." Sıla "Bunu 38 kere söyledin!" Sıla elimden tutuk kapıyı actı içeriye girdik. Deniz oturmuş Kuzey ile konuşuyordu Kuzey "Şükür geldiniz 1 saatir sizi bekliyoruz!" Ben Sıla'dan uzun olmama ramen arkasına gectim e utandım napim aa:'d

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Denizin Efendisi🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin