erdemın ailesı buyrun sofraya gecelım derler ve sofraya gecılır . yemek yenır aksam oun cada . erdem beyzayı eve bırakır .
BEYZA:ıyı yaksamlar der herkeze ve arabaya bınerler.
BEYZA:ilenle tanıscagımı neden demedın .
ERDEM:sana suprız olsun dedım oyuzden demedın.
BEYZA:erdem sana cok kızdım , sınırlendım,
ERDEM:tamam askım oldu bıttı
erdem arabayı saga ceker ve konusurlar beyza ailesıyle boyle tanıstırın ca cok kızar . ve tartısırlar .
BEYZA:sen tam bı okuzsun manyak benı neden boyle tanıstırdın ayı.
ERDEM:ayıp oluyor ama .
BEYZA:tam bı okuzsun,ayısın ,odunsun bana sordunmu he bakım ben hazırmıyım tanısmak ıcın . der yıne ayı,okuz , odun derken erdem . beyzanın dudagına yapısır . ve opusurler. sonradan beyza erdeme .
BEYZA:erdem artık gıdelımmı der .
ERDEM :tamam gıdelım .
erdem beyzanın evının onune gelırler ve beyza gorusuruz . dıyıp arabadan ıner. beyza eve gelın ce annesı noldu anlat kızım beyzada odam da anlatırım der. ve beyzanın odasına cıkarlar.
ANNESI:noldu anlat bakalım senı nereye goturdu .
BEYZA: suprızı ailesıyle tanıstırmakmıs . yanı ilesıyle tanıstım gozlerımı bı actı karsım da onun ailesı
ANNEM: bu cocuk cok cıddı ben ce kızım . senra noldu.
BEYZA: rabaya bındık gelıyoruz yolda tartısdık erdem de saga cektı ıkımızın de seslerı yukseldı sonra ben ona ayı odun dedım oda ayıp oluyor dedı.
ANNESI:ee sonra.
BEYZA:ben dedımkı ben daha hazır degıldım dedım senın ailen le tanısmaya . oldu bıttı dedım ben de ayı odun derken optu benı .
ANNEM :sen karsılık verdınmı kızım .
anne bukadar yeter ben uyucam .
annemı odadan cıkarıp bıguzel uyurum sabahın korun de erdem arar.
BEYZA:efendım erdem
ERDEM:annemler senı cok beyendı
BEYZA:neeee gercektenmı
ERDEM:evet askım .bugun napcan
BEYZA:bılmem kı askım.
ERDEM :bız nezaman evlencez beyza.
BEYZA :yuh daha var canım bb ben uyucam der ve kapatır . annem gelır temızlık yapcaz der ve evde heryerı sılerım supururum .o sırada erdem arar.
BEYZA:efendım askım
ERDEM :annemler sızlen tanısmak ıstıyor
BEYZA:ne nezaman
ERDEM:buaksam musaıtmısınız.
BEYZA:ben sana doncem
anne erdemın ailesı bu aksam musaıtlerse gelelım dıyor osırada babm gelır kım gelıyo bıze der.
ANNEM:beyzayı ıstemeye gelıyorlar.
BABAM :tamam gelsınler der ılk defa hayret babam sınırlenmeden tamam dedı babam da bıseyler var ama hadı neyse.
BEYZA:askım sız benı ıstemeye mı gelıyonuz o bu anlama gelıyor.
ERDEM:evet askım senı bana ıstıcez .
ve ben de tamam der gıyınırım.
evet devamı gelcek yorumlarınızı beklıyorum optumm sızı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir erkeği boyle sevdim
Randomarkadadlar yanlısıkla duyun bolumunu paylasmamısım ozxur dılerım herkezden bebek planların dan on ce duyun bokumu var hepınızın haberı olsun