Arkadaşlar bayram olduğu için dün yazamadim .
Sabah uyandığımda da erdeme döndüm yoktu.aşağı indim yine yoktu..masada not buldum.
Erdemin notu
Aşkım ben erken den çıktım sen çok güzel uyuduğun için koyamadim optum.
Ben de hemen .kahvaltı yaptım.ve banyoya gidip dus aldım.hemen dolabı açtım. Hamilelik.tulumu giydim .saçlarımı saldım hafif makyaj yaptım.ve evden çıktım .yolda eceyle karşılaştım .
Ece :nereye beyza.
Beyaz :hastaneye erdemi bekliyom sen.
Ece :ben de anneme gidiyom.
O sırada erdem geldi .arabaya bindim.ve hastanenin onune geldik .
Ve iceri girdik.doktorun yanına gittik .odaya girdik.
Yatağa uzandım.ve
Doktor:bir kızınız olcak dedi.
Beyaz:kaç aylık simdi dedi.
Doktor :8 aylık da siz neden 4 ayken gelmediniz.
Beyaz :ben gelmek.istemedim dedim.
Doktor: ne zaman. 9 ayına gircek.
Beyaz :yarın .
Ve hastaneden ayrıldık.eve gelmiştik .üstümü degistirdim.ve kave Yaptım .odaya geçtim .erdem de film açmıştı" ne münasebet "izliyorduk.
Erdem :artık doğsun da ben seni sevebiliyim.
Beyaz :az kaldı merak etme dedim .ve saat çok geç olmuştu .ve yatağa yattık derin bir uykuya daldık.
Sabah şancı girerek uyandım erdem yoktu .yine not vardı.
Erdem in notu.
Aşkım ben ise gittim haberin olsun.
Ve telefonumu alıp assagi inmek için odadan çıktım banyoya girdim.dus aldım nustumu degistirdim .
Ama dus ta yaramamıştı.
Ve hemen saçlarımı saldım.ordan hafif makyaj yaptım .ve odadan çıktım ...
Arkadaşlar bu bölüm kuşa olsu k.bakalım odadan çıkın ca yeni bölüm de ne olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir erkeği boyle sevdim
Randomarkadadlar yanlısıkla duyun bolumunu paylasmamısım ozxur dılerım herkezden bebek planların dan on ce duyun bokumu var hepınızın haberı olsun