Reklammm~
Yukaridaku kedi çok tatlu dimiiiii
Nys reklam bitti.Sonra odaya chan ve minho girdi.
Lee:Ln töbe tobe siz daha kucuksunuz simdi sizin agziniza pecete sokmazmiyim.Ve cebinden pecete cikarib ustumuze gelmeye basladi. Biz bir birimizin ustunden ayrilib kosmaya basladik.
Chan:Cocum yapma gel buraya.
Lee:Tmm nys hadi konserimiz saat 20:00 basliyo saat suan 18:45 gitmemiz gerekiyo yavas yavas
Hy:Bencede gidelim-Hukdan~
Biz ustumuze giyip cikdik.Ben bunu giyip uyeleri yanina gittim. Amma hy bana kaslarini catib bakiyodu. Ben dusundum acaba ne yapmistimki. Birden...
Hy:Huk sence bu kisa degilmi
Huk:Yoo
Hy:Yok yok kisa bu
Huk:Ya sanane ya istedigimi giyerim.
Hy:Tmm banane olsun.
Huk:Ya kucuk bey bana tripmi atcak hadi gel trip atma gel opiyim.
Hy:Tmm ehe
Huk:Muachhh(ne alk bende bilmiyom NSJSDXXB)
Huk:Nys gidelim ya.
Felix:Bencede.
Chan:Tmm o zaman gidelimHukdan~
Arabaya bindik ve gitmeye basladik. Ve geldik. Odaya girdik ve artistler hepsi bizi konsere hazirladi.Biz bunu giymisdik. Ve hazirlanib son islerimizi yapip staylarin karsisina cikdik. Chan konusmaya basladi.
Chan:Merhaba stayler hepiniz hos geldiniz. Biliyorsunuz ki aramiza yeni bir melek katildi.
Huk:Evet ben Huk. Hepinizi sahne karsisinda gormek çok iyi hiss.
Chan:Tmm o zaman baslayalim.
Chang:LETS GOOOUyeler ve stayler guldu.
Hukdan~
Biz dansa basladik. Ve dinlenmek için odaya gittik. Artistler bize su geturdi. Ve birden bizi jyp aradu. Chan teli acdi.Chan:Alo merhaba efendim.
Jyp:Merhaba
Chan:Noldu neden aradiniz...
Jyp:Huk ve Hy birlikde acilen red lights yapmasi gerekdi-Hukdan~
Chan benim ve hy uzune bakiyodu noldu ki acaba. Teli kapatib bize jyp konustuklarini söyledi.Huk:Hayir olamaz benim annem burda
Lee:Ya tek sorun annen degil sen dansi biliyonmu.
Felix:Ln evet daha oda var.
Huk:Evet biliyom da ama-
Chan:Amasi yok yapicaksin.
Huk:Off tmm beHukdan~
Artistler bizi giydirdi.Bunu giydirmisdiler. Sonra sahneye cikdilar.Staylerin bagirmasiyla benim anksiyetem tutmaga basladi. Çok gur bagirmisdilar. Hy sessizce....
Hy:Huk iyimisin
Huk:Iyiyim yaKonser basladi dans etmeye basladilar. Konser bitince huk bagilacak hale gelmisdi. Ama yapamazdi suan. Chan ve uyeler konusub guluyodular. Ayni sekil de stayler.
Ve hy hukun halini gorunce endiselendi. Ve staylerle saollasdi. Chan kas göz hareketleriyle noldu diyodu. Hy gozuyle huku isaret etdi. Chanda hukun halini gorunce saollasdi. Stayler neden böyle çabuk gittiklerini anlamadilar. Uyeler odaya gecti. Hy huka noldugunu sordu.Hy:Huk noldu konserin baaindada kotuydun.
Birden Huk bayilir. Hy onu kucagina alib hastanaye goturur(kiyafetlerini degistirmeden). Arabaya bindiler ve hastanaye gittiler. Hy telasla doktolari cagirdi. Ve doktorlar huku sedyeye alib ona bakma ya basladilar. Ona bisey olmadigini farkedib yogun bakima apardilar. Hy agliyodu. Uyeler ise onu sakinlesdiriyodu. Doktor odadan cikdi. Hy doktorun ustune kacarak noldugunu sordu..
Doktor:Endiselenmeyin hiç biseyi yok.
Hy:Peki neden bayildi.Han birden tahmin etmeye basladi. Evet oydu.
Doktor:Sey huk.....
Evetttt ark sonn ya lutfen takip edin oylayin ben bu kadar emek cekiuom siz hiç bisey yapmiyosun. Nc nc nc. Nys nasil olmus. Bu arada bastaki fikri yorumlardan aldim. Birisi onermisdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin ile hayal et
RomanceHuk adli kizin hayatina giren hyunjin ile hayatinin degismesi