Sonra goğsüme taraf gitdi. Sutyenimin uzerinden gogsumu sikmasiyla inledim. Hyunjin inlememle daha çok sıktı. Sutyenimi cikarib hayranlikla goğsüme bakiyodu. Sonra vahsice dudagima yapisti. Emiyodu. Ust dudagimi morartmis ola bilir.
Bende ona karsilik vererek vahsice alt dudagini emdim. Hyunjin üstündeki tsortu cikardi. Kaslari..... Çok güzel kaslari vardı. Onlara dokunmak istedim ama sonra utanip elimi geri cekdim. Hyunjin kaslarini çatdı.
Hy:"bebegim onlara dokun utanmana gerek yok. Bundan sonra sen benim,ben ise seninim. Anla bunu bebegim" Bu cumlesinden sonra kaslarina dokundum. İlk kaslarina dokudugum erkek hyunjin di. Dokundukda yuzumde tebessum olustu.
Huk:"hyunjin sen bunlara kaç saatıni verdin?"
Hy:"bilmem ama bunu biliyorum ki sabaha kadar saatımi seni sikmeye vercem. İlk defa saatımi çok güzel şeye harciyorum" bunu söyledikden sonra yuzum kipkirmuzu oldu. Ama galiba sarhos olduğu için öyle konusuyo. Evet sarhos olduğunu unuttum..... Bunu dememle hyunjin "bu arada sarhoslugum gecti" dedi. Sonra gogsumu yine vahsice emiyodu. Ben inliyodum hyunjinde emiyodu. Tamda bu sırada pantolonumu cikardi. Sonrasında kendisininkinide. Sonra kadinligimi saklayan kilodumuda cikarmasiyla karşısinda çıplak kaldım. Sonrasi Allah veren bu kadar smut yeter....Sabah oldu... Uyandilar. Ama unuttuklari çok önemli bisey vardi. Uyeler iceri girdi ama hy ve hukun ustleri ciplakdi. Ve birbirlerine çok yakin bir sekildelerdi. Uyeler bunu gordukleri an saskin bir sekilde hy ve huka bakiyodular. Aslinda ilk girdiklerinde baktilar. Ama huku gorunce gozlerini kapatarak onlara seslendiler.
Huk seslenmeleri duydu ve uyandi. Ve hyunjinin ustune bakdii. Allah kahretsin.... Ciplakdik. Ve uyeler odada gozlerini kapamis bize sesleniyodular.
Ben uyandim sonrasında hyunjini uyandirdim. Hyunjinde uyandi. Uyelerin neden gozlerini kapamis sekilde bize seslenmelerini anlamadi. Sonra ustune bakti.
Hy:Allah kahretsin
Huk:bende onu dedim ya neden biz ustumuzu giymedik
Jeo:bakabilirmiyiz
Huk-hy birlikde:hayirr
Jeo:tamamIkiside yerdeki kiyafetlerini goturub uzerine giyindu.
Huk:bakin
Seu:ighh sey siz neden ciplakdiniz.
Chan:Ya tm çoçuklari rahat birakin istediklerini yapacak yasa geldiler.
Huk:biz hiç bi sey yapmiyoduk ama.
Felix:valla ben dun inleme sesinden uyuyamadim.
Hy:(sessizce) huk o kadarmi inledin ya
Huk:Ya bi susHyunjin siritir.
Lee:Ya tamam cocuklari rahat birakin sizene sizle yapmadilar kendileri yapdilar.
Huk utancindan kipkirmizi olmusdu.
Chan:minho dogru soyluyo ola bilir sevgililer.
Huk:OFF TAMAM BE NE VAR SEVGILI DEYILMIYIZ YAPA BILIRUZ.HER SEYE KARISMAYIN.
Han:ama evli degil-
Hy:ohm artik yeter gelin kahvalti yapalim ben acikdim.
Chang:bencede ben artik yoksa seni yicem.
Hy:ay Allah korusun sen kaç kahvaltiyaUyeler guler. Uyeler asagiya inmisdi huk ise ustunu giyiyodu. Bugun dans provalari vardi...
Ve huk bunu giyib asagiya iner. Kahvaltilarini yaptikdan sonra asagiya indiler(yani dans odasina iste sirkette kaliyolar ust kattada yurt var sirketin idolleri kaliyo oda oda otel gibi). Ve yapmasi gereken danslar:maniac,miroh,s-class,lalalala ve gods menu. Konser 1 hafta sonraydi. Ve ondan 2 hafta sonra coachella. (Aslinda zaten skz normal konseri bile canli soylediyi için zaten her konser coachellada nys best g iste). Huk 1 hafta sonra konser için heyecanli degildi. Cunku 1 defada normal konser yapmisdi. Ama coachella için çok heyecanliydi. Ilk defa canli performance yapcakdi. Demin dediyim bu kisim:'Aslinda zaten skz normal konseri bile canli soylediyi için zaten her konser coachellada nys best g iste' huka ait degil. Cunku o daha grupa yeni girdiyi için o canli soylemiyodu.
Dansi yapmaya basladilar. Birden huk miroh dansindaki bir kismi unuttu. Uyeler ona sans verdiler. Ama maleseff yine unutmusdu. Sonra huk pes etti.
Huk:Ya ben bu kismi yapamıyom olmuyo.
Hy:askm pes etme yapmaya calis.
Han:dogru soyluyo pes etme bu hareket zor ola bilir hepimiz kabul ediyoruz.Uyeler:evt
Han:bizde ilk defa yaptigimizda zor yaptik. Bi dk minho buraya gelsene.
Lee:ef noldu.
Han:Ya su kismi huka ögretsene.
Lee:tabiki. Bak melegim soyle koy bacaklarini.Huk koymaga calistu ama olmadi. Yere dusdu. Gulerek kalkmaga calisti ama kalkinca gozleri doldu ve agladi. Uyeler ona destek olarak biraz daha ögretmeye calistilar...
Evtt bukadardi nasil buldunuz. Biraz gec gelmis ola bilir ozur dilerim. Cunku okula gidiyom zamanim olmuyo.
617 kelime ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin ile hayal et
RomanceHuk adli kizin hayatina giren hyunjin ile hayatinin degismesi