(4) Baba

24 4 5
                                    

Yunjin'le çok eğlenmiştik, öyle böyle değil. Çok yorulduğumuz için sahil kenarına gittik, kumların üzerine oturmuştuk deniz manzarının keyfini tadıyorduk. Sessiz oluşmuştu ikimizde konuşmuyorduk, bir anda sessizlik bozulmuştu yunjin'nin telefonu çalmıştı arayan kişisi annesiydi. Yunjin hemen acele açtı. Konuşmalarını tam duyamamıştım sadece;

"Tamam anne geliyorum." Deyişini duymuştum, yunjin acele bir şekilde; "Gitmem lazim, okulda görüşürüz." Ben tam birşey diyecekken hızlıca koştu. Ne olmuştu? neden acele acele gitmişti..?

HUH YUNJIN

Chaewon ile sahil kenarında otururken annem aramıştı. Telefonu heme açmıştım, annemin sesi sinirli geliyordu.

"Nerdesin sen?! çabuk eve gel!"
Evet, yine azar işitecektim.
"Tamam anne geliyorum."
Chaewon'la hızlıca vedalaşıp evime koşarak gittim.

En sonunda eve varmıştım, kapıyı açtım ve salona geçtim. Annem sinirle oturduğu yerden sinirle ayağa kalkıp yanıma hızlıca geldi. Ondan sonra yüzüme sertçe tokat atmıştı.
"Nerdesin sen?! erkeklerlemi geziyorsun sen?!"
Gözlerim aniden dolmaya başlamıştı. Benim ailem bu, küçüklükten beri hep azar, hep baskı görüyordum.

Annem bu sefer ellerini yüzüme getirdi ve sertçe yüzümü onun yüzüyle buluşturdu.
"Sana soru sordum! erkeklerle geziniyordun demi?! senin erkeklerle ne işin var!"
"Anne yeter! 17 yaşındayım ben! olgun birisiyim, istediğim kişiyle dışarı cıkarım karışma bana!"

Ilk kez anneme karşı gelmiştim. Annem şaşkınlıkla bana bakıyordu bana tam bir tane daha tokat atacekken ben hızlıca odama yürüdüm. Kapıyı sertçe kapatıp, arkasından kitledim. Annem bana söyleniyordu, arkamdan küfürler savunuyordu. Odamın kapısına hızlıca geldi ve kapıyı tekmelemeye, vurmaya başlamıştı.

"Akşam babana söyleyeceğim seni!"

Babam.. Babam annemden daha beterdi. Baba kelimesini duyunca tırsıyordum adeta, babamdan çok korkuyordum. Ona asla karşı gelemiyordum, oda annem gibi çok baskıcıydı, 17 yaşında olmama rağmen bana karışıyordu. Telefonumda takip uyguluması vardı, aile denetim diye uyguluma vardı. Ordan da gözetleniyordum. Yatağıma geçip uyumaya çalıştım, bugün çok güzel bir gündü fakat.. Annem çagırmasaydı daha güzel bir gün olacaktı. En sonunda gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.

Bir anda bir sesle uyandım, kapım tekmeleniyordu. Korkuyla uyanmıştım ve babamın sesini duymuştum..


Ayyy hellüü bölüm atmadığıma fark etmisim abi eskisi kadar bölüm atamiyorum artik eskiden her gun bolum atardım simdi uzun arayla atiyom aa bu arada baslik olmadi bolume uygun ad bulamadiimm

oy atmayi unutmayiiinn seviliyorsunuzz

Rain - Purinz (Angst)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin