(3) Pamuk Şeker

30 4 1
                                    

Baba neden bana kötüsün? neden annemi aldattın, sonrada annemi öldürüsiye öldürüp kaçtın? neden bebekken beni istemedin? neden bana hep kötü davrandın? neden beni diğer kızın gibi sevmedin? sana zararim ne?

Kim Chaewon

Çıkış saatti gelmişti, çantamı koluma takıp eve gittim direkt odama gidip okul kıyafetimi üstümden çıkardım, bol şeyler giydim, altıma siyah bir eşofman üstümde'de beyaz bol bir üst giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıkış saatti gelmişti, çantamı koluma takıp eve gittim direkt odama gidip okul kıyafetimi üstümden çıkardım, bol şeyler giydim, altıma siyah bir eşofman üstümde'de beyaz bol bir üst giydim. Masamdaki saç spreyini alıp saçıma sıktım, onun yanındaki tarağı elime alıp saçımı taramaya başladım. Tararken telefonum titredi, elimdeki tarağı masaya koyup elime telefonumu aldım. Kilit ekranını açtım ve yunjin'nin mesaj attığını gördüm. Hemen o mesajın üstüne tıkladım.

Yunjiniimm
Ben hazırım ayakkabımı giyip dediğim parka gidicem sen hazırmısıın?
Görüldü.

Hemen ellerimi klavyeme götürdüm.

Yazıyor...
Chaewon
Saçımı yaptim, makyaj yapmayacağım tan bende hazır oluyorum. Ayakkabımı giyip geliyorumm
görüldü.

Yazıyor...
Yunjiniimm
Tamamm bekliyoruumm
💗

Mesajına görüldü bırakmamak için mesajına kalp koyup telefonumu kapattım. Kol çantam sandalyenin kolunda duruyordu, onu alıp, içine telefonum, ve cüzdan koyup fermuarunu kapattım. Odamdan dışarı çıktım annem bana seslendi.

"Chaewon nereye?"

"Yunjin'le buluşacağım anne."

"Pekala, eve geç gelme, merak ederim seni."

Güldüm, beni merak etmesi hoşuma gidiyordu.

"Tamam anneciiim, birşey istermisin?"

"Şuanlık hayır, birşeye ihtiyacım olduğu zaman seni ararım"

"Tamamm"

Elimi kapının koluna dokundum, kapı kolunu aşağı doğru çektim, kapıyı kendime doğru çektim kapı açıldı. Hemen ayakkabılarımı giyip, yunjin'nin dediği parka gittim, Yunjin bir bankta oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu. Onu korkutmak için arkadan dolandım sessizce ona yaklaştım. Ellerimi onun omzuna koyarak;

"Bööö!!" Dedim, yunjin irkilerek ayağa kalktı elini ağzına götürdü, yani dişlerine. "Ahh Chaewon napiyosunn? yüreğime iniyorduu!!

Gülmemek için dudaklarımı bastırmıştım ama daha fazla dayanamayarak kahkayi bastım. Yunjin'de bana katılmıştı, oda olayın şokunda olmasina rağmen gülüyordu. Aradan bir kac dakika geçmişti biz hala gülüşüyorduk.

"Ahh yeterrr çenem kırılcak!!" bunu derken yine gülüyordum ben işte. Sonund ise gülmemizi durdurduk. Yunjin aniden elimi tutup heyecanla elini bir yeri işaret etti.

"Oraya gidelimm!! Pamuk şeker alalım yiyelim olurmuu??"

"PAMUK ŞEKERMİİ?? TABİKİİİ KOŞŞ" Koşmaya başladık, ikimizde pamuk şekeri seviyorduk mavi ve pembe rengi vardı ama biz en çok maviyi seviyorduk, ikinin tadı aynı olmasına rağmen mavi daha iyi geliyordu. Yunjin hemen adama para verip pamuk şekeri aldı, bir banka oturup, yemeye başladık.

"Yine tadı baya güzeell"

"Evett, yine yinee ikisininde tadı güzel ama en güzeli mavii"

"Evett" Ne zaman pamuk şeker görsek hemen oraya koşardık, çünkü ikimizde pamuk şekeri çok seviyorduk.

burda kesmek zorundayiim uzun bölüm yazamiyorum zor yaziyorum kısa daha hoşuma gidiyoo

Rain - Purinz (Angst)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin