Mauro ve Fernando

2.2K 46 167
                                    

Mauro-Fernando

Mauro'dan

__

Maç sonu kazandığımız için bar gibi bir yere gitmeyi planlıyorduk. Kerem yine huysuzlaşıp gitmeyelim deyince neredeyse hepimiz ona göz devirmiştik.

"tamam uzatmayalım geçen gittiğimiz bara gideriz." Ortaya attığım fikir ile hepsi bana dönmüş ve kabul etmişlerdi. Soyunma odasından çıkıp hazırlanmak için eve gidiyorduk.

Kerem yanıma geldiğinde neden geldiğini anlamak zor değildi. Gitmeyeceği için ısrar edecekti gitmeyelim diye ama boşa zaman kaybedecekti.

Kerem dediğim gibi konuşmaya başlarken arkadan gelen nando elini kerem'in omzuna atıp geri çekmişti.

Fernando Muslera.

Yıllardır Galatasaray'da oynayan kaleci,
Fernando Muslera.
Yıllardır Galatasaray'da oynayıp hiçbir takıma gitmemesi ile rakip taraftarların bile sevgisini almıştı.
Çoğu taraftar gitmesini istemiyordu.

Tesiste oyuncuların abisi olmuştu
nando.

Bende onu abim gibi görmek isterdim
tabi.

"Kerem gelmiceksen bizimkilerin de aklını sende bırakma. Biliyorsun ne derlerse gidiceklerini."

Kerem kafasını salladıktan sonra yanımızdan ayrılmıştı. Tekrar nando'ya döndüğüm de onunda bana baktığını fark etmiştim. Elim ayağım birbirine dolanırken ne yapacağımı bilmiyordum.

Benle konuşmak için ağzını araladığında konuşmasına izin vermeden, "Ben gidiyorum hazırlanmam lazım." Diyerek ayrılmıştım yanından.

Konuşmayınca kötü oluyordum,
Konuşunca utanıyordum.
Ne yapacağımı cidden bilmiyordum.

Kendisinin bana nasıl yaklaştığını da anlamıyordum.

"Aklımı cidden çok karıştırıyorsun
nando."

Bara gelmiştik. Gelir gelmez içmeye başlamıştık. Sanırım Kerem bizim ile içmeye gelmemekte haklıydı.

Aramızda bi' nando fazla içmezdi,
O da 'abi' rolünü üstlenip bizi başımızda koruma gibi dikilirdi falan.

Hiçbirimiz nando'nun 'fazla içmeyin'
Sözünü dinlemiyorduk. Herkes bir tarafa dağılırken ağrıyan başım yüzünden nereye gittiklerini bilmiyordum.

Oturduğum koltuk gibi olan yere iyice yayılıp kafamı da koltuğa yaslamıştım.
Yanıma oturan kişiyi umursamadım. Çünkü muhtemelen arkadaşlarımdan biriydi.

Elini bacağımda hissetmem ile kafamı kaldırıp o kişiye baktığım da hiç tanımadığım biri olduğunu fark etmiştim.

Eli bacağımı okşamaya devam ederken ben şok içerisindeydim. Adam biri tarafından çekildiğinde olanları şok ile izliyordum.

Nando adamı duvara yaslamış elini çeviriyordu. Şöyle bir ortamda bunu yapması doğru değildi.

Adama birşeyler söyledikten sonra adamı bırakmış benim yanıma gelmişti.
Beni elimden tutup barın çıkışına kadar sürüklemişti. Evet sürüklemişti çünkü yürüyemiyordum.

Beni şoför koltuğunun yanına oturduktan sonra kendisi de şoför koltuğuna oturmuştu. Arabayı sinirle bir yere sürmüştü.

Süper Lig |Smutshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin