İsmail ve barış

1.3K 50 32
                                    

İsmail ve barış

Yazardan

___

Sadece ikisinin kaldığı soyunma odasında İsmail barış'a bakmamak için Dirense de Barış onun aksine gözlerini İsmail'e dikmişti.

Bi kaç dakika önce öpüştükleri için İsmail utanırken barış daha fazlasını istiyor gibi duruyordu.

Barış'a dönüp baktığında konuşmak için ağzını Araladı.

"Hayır barış o düşündüğün şey olmayacak."

Dediğine kendisi inanmazken tekrar dolabına dönüp çantasını düzeltti.

"Daha yeni odaya arkadaşların girmeseydi düşündüğüm şeyin olacağının farkındaydın?"

Barış'ın dediği şeyle yutkunurken bi kaç dakika önce onu içinde istediğini söylediği barış'a şu an imkansız olduğunu söylemesi kendisine bile mantıksız gelmişti.

Aklında ki düşünceyi bir kenara bırakıp çantasını eline aldı. Arkasını döndüğün de yanında biten barış ile irkildi.

Barış İsmail'in yanağını öptükten sonra konuştu.

"Eğer bir daha,"

Diğer yanağına da öpücük kondurdu.

"Arkadaşların şakasına sana elerse,"

Dudağına da öpücük kondurduktan sonra sözünü tamamladı.

"İmkansız gibi dediğin şeyi onların karşısında yaparım."

İsmail'e göz kırpıp odadan çıktığında İsmail ise donakalmış  bir şekil de çıktığı kapıya bakıyordu.

Barış'ın böyle şeylerden Hoşlanmadığını biliyordu ama sanki arkadaşları barışa inatmış gibi İsmail'e daha çok temas uygulamaya devam ediyorlardı.

Hatta az önce ki öpüşmeleri de bu yüzdendi.

___

Soyunma odasında sanki bilerek yapıyorlarmış gibi en son gelip, en sonda onlar çıkıyordu.

İsmail dolabı ile ilgilenirken karşısında ki soyunan barış'a bakmamak için kendisini zor tutuyordu.

"Seni dün uyarmıştım."

Barış'ın sesini duyduğunda irkilip, yutkundu.

"Ne diyebilirim barış? 'Sizin arkadaşım sandığınız kişi benim sevgilim, bana dokunmanızı istemiyor' mu diyeyim?"

Barış'ın ona döndüğünü hissettiğin de o da utangaçlığı bi yere bırakıp barış'a döndü.

"Gerekirse onu da dersin ama rahatsız olduğunu söyleyebilirdin."

"Barış iyi misin sen? Sen sırf Kerem ile aran bozulmasın diye söylemiyorsun aramızda ki ilişkiyi."

Barış konunun tekrardan kerem'e bağlanması ile gözlerini devirdi.

"Konunun Kerem ile alakası yok, boş yerlere çekme konuyu.
Konu senin arkadaşların."

İsmail barış'ın kendisini anlamaması ile yutkunup, kafasını iki yana salladı.

"Tamam Barış, söylerim bi' daha dokunmazlar bana."

Arkasına dönüp dolabı ile uğraşmaya başladığında düğümlenen boğazı ile küfür etti içinden.

"Güzelim."

"Tamam dedim Barış uzatma."

Barış yavaş, yavaş İsmail'in yanına varırken onu kendisine çevirip dudaklarını Birleştirdi.

Dün ki gibi kavgaları öpüşmeye dönerken bu sefer sadece öpüşme ile bitmeyeceğini de fark etmişti İsmail.

Ellerini barış'ın açık beline sardığın da, barış'ta İsmail'i dolap ile arasına almıştı.

Öpüşmeleri derinleşirken Barış İsmail'in ayaklarını beline sarıp soyunma odasında ki herhangi bir banyoya ilerledi.

İsmail'in belini duvara yaslayıp ara vermedikleri öpüşmelerine dillerini de kattılar.

Nefes almak için ayrıldıklarında birbirlerinin kıyafetlerini çıkarmaya başladılar.

Barış İsmail'in boynuna yöneldiğin de İsmail'de ellerini Barış'ın saçlarına attı.

Yaladığı yerleri ısırıp, emmeye başladı.

Bakışlarını kafasını geriye atarak kısık kısık inleyen İsmail'e çevirdi.

Geri çekilip İsmail'in bu haline sırıtmaya başlamıştı.

İsmail bakışlarını Barış'a çevirdiğin de yutkundu.

Onu istiyordu, Barış'ı için de istiyordu.

Barış İsmail'e geri yaklaşıp parmaklarını emmesi için ağzına yolladığında İsmail'de emmeye başlamıştı.

Barış tekrardan İsmail'in boynu ile ilgilenmeye başladı. Parmaklarını geri çekip İsmail'i kuçağına aldı.

İsmail kafasını Barış'ın boynuna gömüp kalçasını hafif kaldırmıştı.

Barış parmaklarını deliğine sokup alışmasını bekledi.

İsmail'in kafasını salladığını anladığında içinde hareket ettirmeye başladı.

İsmail kafasını Barış'ın omzundan çekip Barış'ın yaptığı gibi boynunu yaladıktan sonra emmeye ve ısırmaya başladı.

Barış İsmail'in bu haline gülüp parmağını deliğinden çekti.

Deliğinin etrafında ki ıslaklığı dağıtıktan sonra penisini konumlandırdı.

İçine girip tekrardan İsmail'in alışmasını bekledi. İsmail az önceki gibi kafasını salladığın da içinde hareket etmeye başladı.

İsmail'in belini duvara yaslayıp kafasını omzundan çekmesini sağladı.

İsmail'in içinde hareket ederken bir yandan da İsmail'in sağ göğsünü yalayıp ısırmaya başladı.

İsmail ise iki taraftan aldığı haz ile inliyordu.

Kafasını duvara yaslayıp gözlerini kapattı ve inlemeye başladı İsmail.

Barış ona altan bakarken gülümsedi.

İsmail'in zevk noktasını bulduğunda oraya doğru vurmaya başladı.

Bi süre sonra ikisi de boşalınca kendilerini yere bıraktılar.
Nefes alıp verirken İsmail Barış'ın inip kalkan göğsüne bakıyordu.

Kafasını Barış'ın göğsüne yasladığında az önce yaptıkları şey aklına geldiğinde hem gülmüş, hemde utanmıştı.

Ayıplı Ayıplı şeyler yapıyorlar ya
Töbe töbe

Eskisi gibi yazamıyorum amk😔

Bende yani şimdi zaniolo ile....

Neyseee

nasıl olmuş?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Süper Lig |Smutshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin