Zaniolo-mertens
Yazar'dan
(Yani benden 🙄💅🏿)__
Kendisine kızgın ve tripli olan sevgilisinin yanına gitti. Sevgilisi sinirli, sinirli birşeyler hazırlarken kendisi de sırıtarak onu izliyordu.
Yavaş, yavaş yürüyüp sevgilisine arkadan sarıldığında ondan güzel bir dirsek yiyerek geriye doğru acı ile ilerlemişti.
"Sarılma bana."
Sevgilisine her ne kadar kızgın olduğu kadar kırgındı da Dries. Nicolo'dan gelen acı sesleri kesilmeyince göz ucu ile bakmayı çalışıyordu.
Kızgın ve ya kırgın da olsa sevgilisine birşey olsun istemiyordu.
"Oyun yapma Nicolo, hafif vurdum."
Yalan söylüyordu, kendisi öyle bi' sinirle vurmuştu ki kendisinin bile dirseği ağrımıştı.
"Allah'tan boyun kısa Dries."
Arkasına dönüp hâlâ acı ile karnını tutan Nicolo'ya göz devirdi. Elinde ki bıçağı bırakıp inliyen sevgilisine baktı. Bu onun için iyi değildi.
"Sus artık Nicolo."
Nicolo sevgilisine baktığında yüzünden anlamıştı. Yüzünde ki acı silinirken yerini sırıtış kapladı. Tutunduğu masadan elini çekerek doğruldu ve Dries'in üstüne yürüdü.
Dries'i mutfak tezgahı ile arasına aldığında Dries elini yumruk yaparak kaldırdı.
"Bi' tane daha yemek istemezsin demi Nicolo?"
Nicolo göz devirip geri çekildiğinde Dries'te önüne dönüp, "Bende öyle düşünmüştüm." Dedi.
Nicolo mızmız bir şekilde Dries'i izlerken sonunda konuşabilmişti. "Ya öpücektim bi' tanecik, ne olacaktı ki?" Dries kaşlarını çatıp tekrar Nicolo'ya döndü.
"Sen önce cesaret edip sevgili olduğumuzu insanlara söyle Nicolo, ondan sonra doya doya öpersin."
★Nicolo-Dries
Nicolo:
Dries Eve gel
Görüldü
19:37Nicolo:
Dries sana eve gel dedim
Görüldü
19:57Nicolo:
Beni delirtiyorsun Dries
Eğer eve yarım saat içinde gelmezsen
Yapacaklarımdan ben sorumlu değilim
Görüldü
20:04Nicolo:
Sen istedin Dries
Görüldü
21:02★
Saat 11 gibi eve giren Dries ile ayaklanmıştı Nicolo. Kapıda ayakkabılarını çıkartan sevgilisini izliyordu. Kollarını önünde birleştirip ayakkabısını çıkartmasını bekledi..
Dries yavaş davranıyordu, başına gelecekleri az çok tahmin ediyordu. Korkmuyordu gerçi.
"Hızlı olsana Dries."Kirpiklerinin altından Nicolo'ya bakış atıp göz devirdi. Ayakkabılarını çıkartıp ayakkabılığa koyduktan sonra Nicolo'ya döndü.
"İntikam mı alıyorsun benden?"
Nicolo içeri giren Dries'in arkasından içeri doğru yürüyordu. Dries kafasını sallayıp kendini koltuğa bıraktığında Nicolo onu ayakta izliyordu.