BİZ YAPMADIK

4 0 0
                                    

Kate diye bir kız varmış sabah okula mutlu bir şekilde gitmiş.Ders işlemişler,arkadaşlarıyla konuşmuşlar.Öğlende Kate ve arkadaşı Del dışarı çıkmış.Geldiklerinde ryan,Kate ve Del lavaboya gitmişler.Sınıfa geri gelmişler ve ellerini ısıtmak için kalorifer'e gitmişler.Vampir-Köylü oynamaya karar vermişler hem ısınacaklar hem oyun oynayacaklar.Del ve Kate kağıt yırtmışlar ve 1 vampir,4 köylü yazmışlar.Sınıfta kambrelly diye çalışkan bir kız varmış ve Kate ile Del'i sevmiyormuş.Kambrelly sınıfa geldiğinde kağıdının yırtık olduğunu görmüş.Ve kate ile del'e kızmış.Kate ve Del'in kağıda onun hakkında bir şeyler yazıp dışarı attığını düşünmüş.Dışarı gitmiş ve oraya giden insanların attığı kağıdı, Kate ve Del'in yazdığını düşünerek almış.(genellikle orada kambrellyin düşmanı gezer)Dersleri sınıf öğretmenine olduğu için kağıtları sınıf öğretmenine göstermiş ve rehberliğe vermesini istemiş.Kambrelly gitmiş ve Kate ile Del'i rehbere vermiş.Hoca Kate ile Del'i çağırmış.Gitmişler ve kendilerini savunmuşlar Kambrelly ise Kate ile Del'i suçluyormuş.Rehberlik Türkçe,Sosyal ve İngilizce hocalarının ve kendi isimlerini istemiş.Hocalara soracak ve belli olacakmış ama Kate ve Del yapmadı...

BEN YAPMADIMWhere stories live. Discover now