Capitolul 3: Apusul

2 0 0
                                    


După noaptea plină de magie și intimitate în inima deșertului, răsăritul soarelui găsește pe Selly și Smara în mijlocul unui moment de contemplare profundă. Privindu-se unul pe altul, conștienți că lumina zorilor aduce cu ea despărțirea, simt cum viitorul le-a pregătit căi separate, iar destinul îi cheamă să urmeze drumuri distincte.

Cu inimile grele, dar înțelegând că trebuie să accepte schimbarea și să se despartă pentru a-și urma propriile chemări, cei doi îndrăgostiți își îmbrățișează trecutul comun și își iau rămas bun sub cerul ce se luminează treptat. Își împletesc degetele pentru ultima oară, simțindu-și sufletele conectate chiar și în clipa despărțirii.

În tăcerea dimineții, sub razele blânde ale soarelui, Selly și Smara își îndreaptă pașii către noi destinații, către noi orizonturi care îi așteaptă să le descopere. Își iau rămas bun cu speranța că viitorul le va aduce fericire și împlinire în drumurile lor individuale.

Pe măsură ce se îndepărtează unul de celălalt, în inimile lor rămâne aprinsă flacăra dragostei ce a înflorit în timpul lor împreună. Chiar dacă viitorul le-a pregătit cai separate, Selly și Smara știu că amintirile și sentimentele pe care le-au împărtășit vor rămâne vii și va străluci întotdeauna în adâncul ființelor lor.

Și astfel, sub cerul care devine tot mai luminos, Selly și Smara pornesc pe căi diferite, încrezători că fiecare pas pe care îl fac îi apropie de destinul lor propriu, dar înțelegând că legătura lor emoțională va rămâne veșnică, chiar și atunci când distanța fizică îi desparte.

Visuri în Nisip: Povestea de Dragoste din DubaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum