Sabah uyandığımda kendimi çok yorgun hissediyordum , kendimi zorlayıp yataktan kalktım ve odadan çıktım annem yine evde değildi, artık alışmıştım annemi zaten neredeyse hiç bir zaman göremiyorum, sürekli çalışıyor eve çok geç geliyordu.
Buzdolabına doğru gidip açtım, kapağındaki su şişesini alıp içtim ve geri koyup odama gittim.
Hazırlandıktan sonra telefonumu alıp evden çıktım bugün motorumla gitmek istedim,kaskımı taktım ve Yola çıktım.
Okula girdiğimde arkadaşım Melek koşarak yanıma geldi
"Bugün baş müdür geliyor!"dedi ve koluma girip yürümeye başladı,
"Neden geliyormuş "
"Disiplin komitesi görevlileri degisecekmis , söylenenlere göre başkan Derin bir hata yapmış ve onun yüzünden görevliler değişecekmiş"dediğinde sinirlenmiştim başkanın hatası yüzünden görevliler değişiyordu, kendisi müdürünün kızı olduğu için ceza almıyordu ne şans.
"Sen disiplin görevlisi olmak istiyor musun?" Melek'in sorusu ile ona döndüm
"Sence aldığım kınama cezalarından sonra olabilir miyim?"dedim ve gülerek önüme döndüm.
Derin ilerideki diğer görevliler ile kıyafet kontrolu yapıyordu.Siyah uzun saçlarını açık bırakmıştı , dudağının kenarı patlamıştı neden olduğunu merak etmiştim, ben onu incelerken kafasını kaldırdı göz göze geldiğimizde kahkülünü düzeltti ve öndeki kıza "geçebilirsin" dedi.
Bende ilerlerken birisi bir anda kolumu çekti dönüp baktığımda Bulut olduğunu gördüm,gri saçları ve mavi gözleri vardı oldukça yakışıklıydı.
"İ-pek "derince bir iç çekti koşmuştu, nefesini düzene soktuktan sonra konuşmaya başladı,
"Okuldan atılacakmışsın"şok olmuştum benimle aynı anda Derin de bağırdı,
"NE"
"NE".