Ég Királyság
Nicole's POV:
Kimentem a palotából és leültem a szökőkút mellé és élveztem a késő délutáni napsütést.
11 hónap telt el a Második Nagy Háború óta. Larabell és Diego visszamentek a Csillag Királyságba, Theo és Henry is elmentek a Tűz Királyságba, Matthew pedig a Föld Királyságban uralkodik.
Sokszor visszamegyek én is a saját királyságomba egy portál segítségével. Imádok ott lenni. Amit álmomban is láttam, vízesést ott szoktam üdülni a legtöbbet.
August csak egyszer járt a Víz Királyságban, akkor is csak a palotában. Tetszett neki.
Abigail és James összeházasodtak és boldog életet élnek. Még mindig szoktam Abivel és Gen-nel beszélgetni csak mivel én már királynő vagyok ők meg szolgálólányok így kevesebbet beszélünk mostanság.
Xavier és Charlie is nagyon jól elvannak. Charlie-val is beszélgettem és nagyon jó fej. Xavier már nincs olyan sokkos állapotban mint a csatákban és ez jó.
August sokkal boldogabb mint máskor aminek nagyon is örülök. Mindig mosolyogva ébred és mosolyog ha meglát és olyankor olyan aranyos. Jó érzés őt így látni.
Miközben a kút vizével játszadoztam, August hirtelen átölelte a derekamat amitől frászt kaptam. Hátrafordultam és elnevettem magam.
- Ne ijeszgess- kuncogtam
- Nem ígérek semmit- puszilta meg a nyakam majd leült mellém.- Mit csinálsz itt?- kérdezte?
- Csak kijöttem mert szép idő volt. Te?
- Csak látni akartalak- mosolygott mire én is elmosolyodtam.Rádöntöttem a vállára a fejem és csak néztük a tájat. Pár perccel később felállt és mély levegőt vett. Egyre jobban elkezdett izzadni a homloka a szeme pedig úgy csillogott mint ezernyi csillag az égen a Csillag Királyságban. Innen tudtam hogy fél. De mitől? Megint megtámadtak minket?
Az ajtó felé nézett ahol megláttam Charlie-t és Xavier-t akik minket néznek. Furcsán néztem rájuk majd visszanéztem Augustra.
- August, mi ez az egész?
Mély levegőt vett majd belekezdett a mondandójába.
- Nicole amikor megláttalak akkorát dobbant a szívem. Emlékszem a csodálatosan szép gesztenye barna hajad a válladra omlott, mint most! A szemed csak úgy csillogott. Az arcod elbűvőlve nézett vissza rám a lépcsőről. Igaz, néha követtem el baklövéseket tudom. De nekem te vagy a legfontosabb a világon. Ezernyi boszorkánytól is megvédelek még akkor is hogy nem tudok olyan erősen harcolni mint Xavier- pillantott az ajtó mögött lapuló Xavierre.
Mikor már nyitottam volna a szám akkor tovább folytatta.
- A világ összes kincsét is visszautasítanám érted. Emlékszel amikor hallottál egy hangot aki szólongatott téged? Az én voltam. Álmomban.
Ledöbbentem majd amikor megszólaltam volna tovább folytatta.
- Szeretlek Nicole. Mindennél jobban a világon. És ezt te is tudod. Szóval...- felelte majd letérdelt az egyik térdére és elővett egy kis dobozkát.
- Hozzám jössz feleségül? -kérdezte.A szám elé kaptam a kezem és elkezdtem könnyezni. Kinyitotta a kis dobozkát amiben egy tengerkék gyémántos gyűrű volt benne.
Körülnéztem. Mindenki is ott volt. Xaviertől kezdve Theodora, Larabell és Diego, a Föld család, az összes szolgálólány beleértve Abigail és Gen is.
Visszanéztem Augustra aki beleharapott az ajkába. Szerintem alig várta már a választ.
- Igen- feleltem majdnem sírva miközben a körülöttünk lévő emberek éljeneztek.
August felállt majd ránézett a térdére. Beletört a fű. Felnevetett majd megvonta a vállát és felé futottam. Szinte a nyakába ugrottam (így majdnem felborítottam) és megcsókoltam és a csókomat egyből viszonozta is.
Néhány pillanattal később rám adta a gyűrűt.
- Szóval ezért izgultál ennyire? -kérdeztem mosolyogva.
- Lehetséges?- felelte majd kuncogtam.Odajött hozzánk Gen és Abigail akik annyira látni akarták a gyűrűt hogy majd megőrültek. Megmutattam nekik ők meg annyira nézték hogy már azt hittem ellopják.
Larabell és Theo is odafutottak hozzánk és ők is majd kiszorították belőlem a levegőt. Közbe August és Xavier beszélgettek majd Diego megveregette a vállát.
- Naa örülsz? -kérdezte Larabell mosolyogva.
- Nagyon -a fülig ért a szám és annyira boldog voltam hogy legszivesebben megöleltem volna az egész világot.
- Az esküvőig itt leszünk- mondta Theo majd megöleltem őket.Bementünk a palotába és esküvő előtti bált tartottunk az egész népnek. Mindenki jöhetett. Gyerek, felnőtt, idős stb.
Éjfélkor amikor már mindenki hazament, befeküdtem az ágyamba és mikor már aludni készültem volna, August benyitott.
- Na milyen volt a bál? -ült le az ágyam szélére
- Tetszett -mosolyogtam.
- Már készülődünk az esküvővel-csikizett meg majd pár pillanat múlva válaszoltam is neki.
- Xavier fogja majd a gyűrűket hozni ugye?
- Még szép.Befeküdtem az ágyamba majd August is bebújt mellém. Elsuttogott egy jó éjt-et és együtt aludtunk el.
YOU ARE READING
Royal Magic-Királyi mágia 2
FantasyA Royal Magic duológia második része Ha nem olvastad az első részt, mindenképp olvasd el! A Második Nagy Háború után egy évvel Nicole és August esküvőjén nem várt vendégek jelennek meg. A mágusok. Ők egy másik bolygóról jöttek és azért jöttek erre a...