1.fejezet

23 4 0
                                    

Ég Királyság

Isaac's POV:

Szóval. Hol is kezdjem?

Az édesanyám a Víz Királyság királynője, az édesapám pedig az Ég Királyság királya. Öten vagyunk ebben a családban. Anya Nicole, apa August, az idegesítő ikertestvérem Rick, és a tőlünk sokkal okosabb de fiatalabb húgunk Amber.

Mi az Ég Királyságban lakunk viszont anya átszokott menni egy portálon keresztül a Víz Királyságba.

Én apám képességét örököltem vagyis az Ég mágiáját. Rick anyáét vagyis a Víz erejét. Amber pedig...hát övé a legérdekesebb.

Csak öt királyság van és öt erő. Ég, Víz, Tűz, Föld és Csillag. De Amber nem rendelkezik egyikkel sem. Az övé a hatodik királyságé. A Jég-é.

Fogalmunk sincs hogy lehetett neki olyan ereje amilyen nincs is. Anya és apa is meglepődött amikor Amber fagyos arccal jött a világra. Ambernek még a normális testhőmérsékelte is 22 fokos.

Szegényt nehezen fogadták el de végülis megszerették előbb- utóbb. És ebben az a legviccesebb hogy sokkal okosabb nálunk pedig csak két évvel fiatalabb. Én és Rick fel sem érünk hozzá.

Én és Rick tizenöt évesek vagyunk, Amber pedig tizenhárom. Anya és apa elmesélték nekünk még kiskorunkban azt hogy hogyan győzték le a boszorkányokat.

És sajnos azt is hogy lehet hogy a mágusok itt élnek köztünk...

Kérdeztem anyától hogy miért nem portállal mentek el a különböző királyságokba. Azt felelte: Mert akkor még nem ismertük ezt a varázslatot. A nagymamád mutatta meg nekünk hogy hogyan kell így tanítottam meg nektek is.

Már öt éves korom óta érzek valamiféle idegen mágiát. Nem tudom hogy hogyan. Anya mondta hogy a mágusok erejét érzem. Azt is mondta hogy az idegen mágia megérzése az nagyon ritka erő.

Kérdeztem tőle hogy akkor miért nem szállunk szembe a mágusokkal. Azt felelte hogy nem tudjuk hogy hol bujkálnak és nem akarunk ártatlanokat veszélybe sodorni.

Mindig jönnek nálunk ilyen nyomozók. Legtöbbször valami Valentina, Hailey, Thomas meg Twyla. Jóba is vannak a szüleimmel. Apa azt mondta hogy régebben amikor a Víz Királyság eltűnt akkor a Víz után nyomoztak. Akkor derült ki hogy anya a Víz leszármazott. És most a mágusok után nyomoznak.

Egyébként csak én hasonlítok apára a családban. Szőke hajam van, zöldesbarna szemem. Rick-nek gesztenyebarna haja van és tengerzöld szeme. Anyára ütött. Ambernek sötétebb de szintén gesztenyebarna színű a haja és égkék szeme van.

Apa szerint Amber a dédmamánkra ütött. Mármint apai ágról.

Apa legjobb barátja Xavier akinek a felesége Charlie. Nekik van egy gyerekük Gloria. Jó fej de néha túl sokat beszél. Aranybarna haja van és barna szeme.

Anya legjobb barátnőjének, Abigail-nek és a férjének, James-nek is van két gyerekük Lydia és Dean. Lydia tizenhárom, Dean pedig tizenhat éves. Lydia-nak barna félhosszú haja és barna szeme van, Dean-nek pedig sötétbarna haja és barna szeme van.

Anya másik legjobb barátnőjének, Gen-nek nincs gyereke csak lesz. Terhes lett már vagy 4 hónapja.

A többi királyságból is vannak trónörökösök.

Larabell és Diego gyermeke Luna. Mézbarna haja van és zöldesbarna szeme. Ő a Csillag mágiáját örökölte.

Theodora és Henry gyermeke Janice.
Fekete egyenes haja van és barna,már szinte fekete szeme.

Matthew-nak és a feleségének Flora-nak a gyermeke Denis. Barna haja van és barna szeme. Nekem és Ricknek a legjobb haverjunk.

Sokszor át szoktak jönni hozzánk a portálok segítségével. Mi így hatan nagyon jó barátok vagyunk. Én, Rick, Amber, Janice, Luna és Denis.

A szüleim elmesélték az ellopott erők részletesebb történetét is. Elmesélem.

Sok ezer évvel ezelőtt még mindenkinek volt varázsereje. Nem csak a királyi vérüeknek hanem a népnek is.

És akkor jöttek a boszorkányok. Nem tudjuk honnan jöttek de azt igen hogy sorra ellopták az emberek mágiáját. Mikor ellopták, nem tudták rendesen felhasználni mert az energia túl nagy volt hozzájuk képest. Ezért, csak a hamis mágiát kapták meg ami nagyon nem volt annyira erős mint az eredeti.

Hogy ne szerezze vissza a nép az eredeti mágiát (vele együtt amit a boszorkányok maguknak szereztek) öt kristályba rejtették el. Ezt az öt kristályt elrejtették az öt királyságban. Azóta nem találták meg.

A nyomozók nem nagyon foglalkoztak ezzel a storyval de ötünket nagyon is érdekli. Mi lenne ha visszaszereznénk? Mi lenne ha minden olyan lenne mint réges rég?

Ma anya elvitt engem, Rick-et és Amber-t a Víz Királyságba. Apa az Ég Királyságban maradt mert ő már sokszor látta.

Anya megnyitotta a portált majd belépett rajta.

- Gyertek- szólt mi pedig követtük őt.

Egy vízesés volt előttünk. A nap fényesen sütött le ránk.

- Hűha- ámult Rick.
- Ez a Víz Királyság legszebb vízesése. És tudjátok mit rejt belül?

Anya megindult majd mi követtük. A vízesés szétvált és belük egy tengerzöldes terem szerűség várt ránk. Anya fellépett a padlóra majd mi is ezt tettük.

A bal és a jobb oldalon is kisebb tó volt amiben szirének ugrándoztak. Felettünk látszódott a vízesés vízének a hullámzása ami csodaszépen ragyogott.
Előttünk egy trónszék volt amin a szellem nagymamánk ült.

- Szia anya- köszönt anya nagyinak.
- Szia Nicole! Ők itt az unokáim igaz?
- Igen. Isaac, Rick és Amber.
- Ki örökölte a képességed?
- Rick
- Gyertek ide öleljetek meg!

Mind a hárman odamentünk és megöleltük.

- Olyan szépek vagytok! Csak nyolc évesen láttam őket utóljára. Utána a mennybe zavartak -nevetett.
- Milyen a menny? Mennyei?- kérdezte Rick a tipikus szóvicceivek.
- Túl arany. Rikítóan arany. Miért nem lehetne inkább tengerszínű?

Nagyi megsimogatta Rick arcát majd valamit mondott neki amit nem értettünk. Rick csak bólogatott majd a nagyi ránk nézett.

- Amber. Ugye tudod hogy az erődet még senki sem birtokolta?
- Igen.
- A királyságod már feljött a felszínről.
- Honnan tudod?
- Szellem vagyok, kicsim.

- Gyerekek.
- Igen,nagyi?
- Ha a mágusok megtámadnak benneteket, legyetek erősek. Mindhármótok. Ezt ígérjétek meg nekem.
- Rendben- feleltünk egyszerre mind a hárman.

- Na jó gyertek mostmár mennünk kell. Szia anya!- köszönt anyu nagyinak.
- Viszlát Nicole sziasztok gyerekek!

Kimentünk a vízesésből ami már bezáródott mögöttünk. A portálon átmentünk és visszamentünk a szobáinkba.

Royal Magic-Királyi mágia 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora