15. New start

71 3 6
                                    

Wieczór spędził stresując się jutrzejszym spotkaniem popijając wino. Bał się że hyunjin nie będzie chciał odnowić ich związku i go po prostu wyśmieje. Skończył on wieczór z dwoma pustymi butelkami po winie na stole śpiąc na kanapie śniąc jak zawsze o tej samej osobie....

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Rano szykując się na spotkanie czuł on jedynie skutki wczorajszego picia i jeszcze większy stres. Nie wiedział czego się spodziewać, chęci zbudowania od nowa tego związku? A może odrzucenia?, wyśmiania. Chwilę później wychodził on już do kawiarni na rogu gdzie mieli się spotkać mając nadzieję na dobry przebieg tego spotkania....

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Wchodząc zauważył hwanga który już na niego czekał wyglądając jakby nigdy nic się nie wydarzyło co jeszcze bardziej zestresowało pieguska.
- cześć długo czekasz? – powiedział bladyn zestresowany siadając na przeciwko bruneta
- niedawno przyszedłem . Po co chciałeś się spotkać?
- ja przemyślałem to wszystko i....może dalibyśmy radę zbudować to wszystko od nowa?. Ja wiem że ja to skończyłem ale..... tęsknię.... próbowałem zapomnieć ale nie umiem..
Brunet spojrzał na niego zaskoczony tym co powiedział. Nie spodziewał się on iż z ust pieguska padną takie Słowa. Prawdę mówiąc on też chciał ich powrotu. On też chciał znowu móc go całować,chodzić z nim za rękę i przytulać bez późniejszych wyrzutów sumienia wywołanych myśleniem iż blądyn mógł tego nie chcieć.
- mówisz poważnie?
- tak. Przemyślałem to wszystko naprawdę dobrze i doszłem do wniosku iż dalej cię kocham.... próbowałem wejść w związek z kimś innym lecz za każdym razem kiedy tuliłem tę osobę wyobrażałem sobie że to ty..... Ja zrozumiem jeśli ty tego nie chcesz i robię z siebie idiote ale-
Nie było dane mu dokończyć ponieważ brunet przyciągnął go do siebie i złączył ich usta w pełnym tęsknoty pocałunku. Chwilę później kończąc pocałunek spojrzał on młodszemu w oczy
- o niczym tak nie marze jak o powrocie do naszego związku.....
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
SURPRISE
Cóż łapcie dziś dwa rozdziały mam nadzieję że się spodoba

Luv.j♥️
 

love in The darkness night / Hyunlix Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz