İLK KONUŞMA

124 2 2
                                    

2.Bölüm

medyada Buse var

Eve gidince Kerem Zenar ismini facebooka yazdım. Çocuğun tipi fena değildi. Bu çocukla tanışmak zorundaymış gibi hissettim. Arkadaşlık teklifi attım. Zaten Buseylede aynı sınıfta oldukları için çabuk kaynaşabilirdik. Busenin yakın arkadaşıymış. Yarım saat kadar facede oyalandıktan sonra tam çıkıyordum ki arkadaş teklifimi kabul etti. Ona mesaj yazmayı çok isterdim ama annem 4. kez Gökçeee diyordu. Yemeğimi yedikten hemen sonra faceye girdim ve selam yazdım. Acaba beni hatırlıycak mı? Buselerin sınıfına gitmiştim beni görmüş olmalıdır tam 5 dakika sonra "Selam naber"diye mesaj gelmişti oha oha resmen benimle konuşmak istiyodu peki konuşalım o zaman-İyiyim sen -Bende iyiyim napiyosun.Çocuğa şuan bence sen bana aşıksın yazasım vardı.-Hiç oylesine oturuyorum sen?-Aynen bende - Sana bisey sorabilir miyim?-Sor-Neden doğa kolejinden geldin.-Benim çıkmam gerek bb dedi ve çıktı.Neden bu çocuk okul mevzusu açıldığında kacıyorduki. Bugün tum sinif sormuş ama kimseye cevap bile vermemiş. Belkide maddi sıkıntıdan dolayıdır. Neyse fazla üstelemiyeceğim. Biraz fotoğraflarına baktıktan sonra yavaş yavaş gözlerimin kapandığını hissettim. Telefonumu bırakıp uyumaya başladım. Lanet olası alarm sesine uyanmıştım. Hemen üstümü giyindim pek aç olmadığım için sadece süt içip çıktım Buse bugün yeni sınıf arkadaşıyla okula gitti. Bende tek başıma gitmek zorunda kaldım neyse ki evimiz okula yakındi. Okulun kapısından içeri giriyorken gözlerim Kerem'i aradı benimle konuşup konuşmayacağını merak ediyordum. Hızla sınıfa girdim yerime oturdum ve hocayı bekledim. Sıkıcı bir dersin arkasın arkadaslarimla disari cıktım beni tanıyıp tanımayacağını merak ediyordum. Bahçeye cıktığımda onu gördüm sadece baktı bende o da sadece baktık. Dönüş yolunda Buseyle konuştuk sonra eve geldim. Telefonuma baktigimda braz şaşırdım çünkü??  


SELAM ARKADAŞLAR UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN YORUMLAR  KISMINA YAZIN.

 

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin