Paylaşım

71 9 14
                                    

17.08.2020
Aradan 1 ay geçti. Felix ile çok yakın olduk. Felix kendine sevgili yapmıştı. Sanırım adı Lauren. Lauren Felix ile yakın olmamızı istemediği her buluştuğumuzda "Yine mi bunla buluşuyorsun !" Dediği için belli oluyordu. Bu sebep yüzünden de çok kavga ediyorlardı. İlişkilerine yük oluyorum sanırım.












Bu düşüncelerimden kurtulmak için sosyal medyaya girdim. Akışa bakarken gözüme "Yong.lixx" hesabı ilişti. Ve bir gönderisine tıkladım.

 Ve bir gönderisine tıkladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu Felix idi. Hesabını biraz daha kurcaladığım da onun bir şarkıcı olduğunu keşfettim. Niye bu yanından bana hiç bahsetmemişti. Veya neden meşgul değildi ? Önüme hiç şarkısı falan da çıkmadı. Çıksa bilirdim herhalde. Sesi o kadar kalın ki ayırt edebiliyorum. Saat 03:44 olmuş yatmalıyım yarın Felix ile buluşacağız.




18.08.2020
Sabah saat 07:30 gibi kalktım. Kalkar kalkmaz ilk işim kendimi banyoya atmak oldu. Midem aşırı derece de bulanıyordu. Bir şekil de kendimi dışarı attım. Bir süre sonra mide bulantım geçmişti. Felix'i arayıp bugün gelemeyeceğimi,midemin bulandığını söyledim. Felix ise oraya gelip beni hastaneye götüreceğini söyledi. Her ne kadar istemesem de Felix ısrar etti. Yoksa bir daha benle konuşmazmış. Ne kadar çocukca haahhaha.




Yarım saat sonra Felix geldi. Kapıyı tıklattı açtım ve

"Hazırlandın mı ?"

Diye sordu. Bende ona

"Ne zaman geleceğini söylemediğin için hayır"

Diye cevap verdim. Felix şakasına gözünü devirip haa öyle mi olmuş dermişcesine içeri girdi. Felix kedilerimle oynarken ben ise hazırlanıp aşağı indim. Evin her tarafı Felix kokuyordu. Tanrım bu kokuya ölebilirim.

Evden dışarı çıktık ve hastaneye yol aldık. Hastaneye 25 dakika içinde vardık. Felix arabayı çok dikkatsız sürdüğü için kaza yapacaktık. Alay etti "Zaten hastaneye gidiyorduk özel şöforümüzde olurdu jahqjajqja" diye. Bende bunun ne kadar ciddi bir şey olduğunu ona anlatmaya çalışıyordum.

Hastaneye geldik. Doktora birlikte girdik. Doktor beni kontrol etti ve hastanede 1 hafta yatış verdi. Serum takacakları için mecburen yatmam gerekiyormuş. Felix ise refakatçim olacaktı.

Felix'e

"Lauren saçımı başımı yolarsa ?"

Dedim. Felix ise gülerek

"JAHAJQJAJQAJJWSN o iş bitti siyah gömlekli prenses."

Dedi. Zaten kötü biriydi. Parası için kullanıyordu ve hep bizi ayırıyordu. Bende bunu Felix ile konuşacaktım. Sıkıntı ortadan kalkmış.

Hastanenin en alt katına indikten sonra yatacağım oda ve refakatçi yatağı hazırladılar. Teşekkür edip yerleştik. Ardından hemşire gelip serumu taktı. Felix kötü deldikleri için çok kızdı. 2-3 damla kan tanesi düştüğü için hemşirelere demediği kalmadı.

Felixin telefonu çaldı ve dışarı çıktı. Bende elime telefonu aldım ve arkadaşıma yazmaya başladım.

Sincapcıııkkkkkk 🥹🐿🦫
Kaç haftadir nerdesin olm jeongin
kafayı yedi nerde bu çocuk diye

Huncin💘❤️
Sorma ya vakit bulamıyordum şu anda da
hastanedeyim

Sincapcıııkkkkkk🥹🐿🦫
NE KONUM AT HEMEN GELIYORUZ
SENIN BASINDA KALMAMIZ LAZIM
TEK KALDI COCUGUUM VAY ANNNEEEM
GARIBANIIM

Huncin 💘❤️
İyiyim jisung merak etme
refakatçim de var merak etme

Sincapcıııkkkkkk🥹🐿🦫
Allah Allah kimmiş o ?
Annen falan değil demi o
Kadın senden uzak durmalı
Boklu kari

Huncin💘❤️
KKAMAKANSWOXMAK yok yook
Annem falan değil eve bile gitmiyorum
1.5 aydır

Sincapcıııkkkkkk🥹🐿🦫
Nerde kalıyorsun o zama kanka
EV MI ALDIN VE BENI CAGIRMADIN OYLE

OLSUN HUNCIN HIIH 😭😭😭😭😭

Huncin 💘❤️
Ya oyle degil balimm
*seen*

Huncin 💘❤️ adli kullanicinin adi
"Otomatik dislayici😭😭🤧" olarak değiştirildi.

.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nasıl oluyo yaa biraz soylesenize hic iyi gitmiyo gibi geliyo bana 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Sizin yorumlariniz da onemli

Summer In Your ArmsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin