Bildirim

45 8 8
                                    

23.08.2020
Felix'in iltifatından sonra kendime gelemedim. Buluşmayı erteledim. Her şey yerli yerinde. Sakinleştim,beni başka bir şey heyecanlandıramaz artık.

Aradan 1-2 saat geçer.

Felix'ten bir bildirim geldi.

Felixiee 🎀🎀
Evet.. Anlatması çok zor ama her ayrılık bir son değildir değil mi ? Biri gitse bile nefes alırsın,konuşursun,zaman bir şekilde olsa da geçer. Şimdi de hikayeden ayrılan benim ve seninde aynı şekilde olmanı istiyorum. Ailem beni yanına çağrıyor.. Maalesef ki onları kıramam,isteklerini geri çeviremem.. Ben gidiyorum. Seni hep destekleyip,gurur duyduğumu unutma. Seni özleyeceğim.. Hoşçakal...

Felix'in bu attığı mesajı şaka sanmıştım. Evine gidene kadar. Evinden zar zor ayrılan Felix nereye gidebilir ??? Ben ona bu kadar bağlanmışken,sevmişken ne hakla gidebilir. Otobüsle gidecek hali yok. Bu yüzden elimizde 2 tane seçenek var. Ya Busan Havalimanı ya da Seul Havalimanı. Hızlıca gitmeliyim.

Hemen yıllardır kullanmadığım sanki bu an için dışarı çıkardığım motoruma baktım. Kendimi onayladım ve sürmeye niyetlendim. Ahh eski sevgilimle gece yaptığımız kazadan sonra Han'a yazdığım mesajlar geliyor aklıma. O pisliğin motoru hala bulunamadı. 😃😃. Neyse hızlıca gitmeliyim değil mi ??

İlk olarak Seul Havalimanına gittim. Orada kalkacak ne uçak vardı ne de sorabileceğim bir çalışan bu da demek oluyor ki bugün izin günleri. Otobüsle mi gidiyor cidden ? Uzun yolculuk sevmez sanıyordum. Ahhh LANET GELSİN.

Başka çarem olmadığından zırıl zırıl yatağıma çekilip ağlqdım. Bu esnada eve Han,Seungmin,Jeongin ve Seungmin'in sevgilisi Bangchan geldi. Kapıyı kırdılar. Hayvan gibi tekmediler kapımı. Kapıyı söktüler resmen ki söktüler zaten. Kapısız kaldım. Kapı sponsoru arıyorum.

Bangchan benle aşırı dalga geçti "Felix senle dalga geçmiş, seni hiç bir zaman sevmemiş, her şey yalanmış, anlattığından belli..." falan diye. Seungmin her seferinde kafasına attığı yumrukla susup,tekrar tekrar dalga geçmeye devam ediyordu. En sonunda patladım. "SALAK OROSPU COCU ANANI DOMALTIR DOMALTIR SIKERIM AMIN EVLADI ORRRRUL ORRRRRRRRRRRRRUL ORRRRRROSPU" bunu dememle zaten evde sessizlik oluştu. Jeongin diğerlerıne odayı boşaltın diye el yaptı. Ben ise sinirden ağlıyordum. Jeongin benden Felix'in instagramını istedi. Bende asıl hesabını verdim. Jeongin "Tamam sen dalga geçiyorsun" dedi. Bakışlarımdan olayın ciddiyetini anladı ve "Tamam,tamam ben şaka yapıyorum..." dedi ve Felix'e yazdı. Jeongin'de şarkıcı olduğu için Felix'e iş birliği teklif etmek amacıyla yazdı. Ama orta da iş birliği teklifi yok. 😃😃. Bir gün benim yüzümden başlarına çok büyük bela alacaklar..




3-4 saat sonra jeongin koşarak yanıma geldi ve Felix'in mesajını gösterdi. "HYUNJIN BAK HYUNJIIIIIN UYAN HYUNJIN BAKMAYAN GAY HYUNJIN KALDIR KAFANI HYUNJIN BAKMAYAN BENI SEVMIYO HYUNJIIIIIIIN"

Felix ona iş birliğini kabul ettiğini söylemiş. Jeongin ise şirket ile konuşup buluşulacağını söyledi. Felix neden gittin....??






-------                            nasıl oluyo la ben anlamıyom
          Ben biraz konudan bagimsiz mi gidiyorum bana mi oyle geliyo ya 😔😔😔 ben mi kotu yazarim 😔😔😔

Oylamayani yiyorum. 👹👊

Benim unlu olmam lazim unlu edin beni ha bide killerin yazari hesabi silmis pdfsi falan yok mu killerin okuyacaktim ben

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Summer In Your ArmsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin