Son zamanlarda sık sık defileye çıkıyordum, tasarladığım kıyafetlerimin beğenilmesi için çok uğraştım ve başardım da. Cansız makenin üstündeki kıyafetlerimi dikkatlice almış, kendimi kabine atmıştım. Üzerime siyah ve taşlarıyla fazlasıyla güzel duran crop'u giyinmiş, altıma ise bol bir pantolon geçirmiştim ancak pantolon belime bol geldiğinden taşları altın gibi duran kemerimi takmıştım. Sonunda giyindiğimde kulübümün içinde koşuşturan insanlarla doluydu, bu normal bir şeydi kaza bile çıkmıştı bunun yüzünden. Hızlıca makyözüm ve kuaförümün olduğu yere gitmiş ve sandalyeye oturduğum da sarı olan saçlarımın boyayacağını söylediler ancak ben sarı saç sevdasından vazgeçemiyordum. Bi' anlığına kalp krizi geçircek gibi olsam da saç spreyiyle boyuyacağını söylediğinde rahatlamıştım. Makyajım bittiğinde, saçlarım kahverengine boyanmış, kahküllerimi öne çıkartmışlardı. Defileye az bir zaman kala fotoğrafımı çekmişlerdi. Defile zamanı geldiğinde ise nefeslerimi düzene sokarak çok fazla ışık olan, bembeyaz bir zemini olan o defileye çıkmıştım. Ellerimi ceplerime koymuş, özgüvenim yerine gelmişti insanların bana bakmasıyla. Bilerek kalçamı ve belimi fazla kullanarak sadece önüme bakarak yürüyordum. Podyumun sonuna geldiğimde arkamı dönerek kameraya öpücük atmış, tekrar yürümeye başladığımda etrafımdaki insanlara bakıyordum. Çok umursamadan defileden çıkmış, hızlıca üzerimi değiştirmem gerekiyordu, kıyafetlerimi almış kabine girmiştim. Altımdaki pantolonun kemerini çıkartmış, siyah bir kemer takmış üzerime ise transparan taşlı crop'u üzerime geçirmiş hızlıca kabinden çıktığımda, sandalyeye oturmuştum. Saçlarımdaki boyayı çıkarttıklarında, makyajım yenilenmişti. Bu sefer kıyafet tasarımcısı olarak çıkıcaktım, defilenin üzerinde yeniden yürürken etrafa bakarak el sallıyordum. Arkamdan ise modellerim geldiğinde mutluluk duymuştum. Defile bittiğinde kulübüme gelmiş, kimse yoktu üzerimdeki transparan crop'u çıkarmış üstüm çıplak bir şekilde oturmuş ve yeni gönderi atmak istediğim için telefonuma bakmaya başlamıştım.
kthvante
1.900.000 beğenme
kthvante i was fun baby 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
il mio modello •tk
FanfictionÜnlü aktör defileye katılmıştı, defiledeki modellerden bir tanesi dikkatini çekmişti.