provocant•

370 34 19
                                    

Bonjourrr yine ben geldimm GUZEL YORUMLARİNİZ İCİN ÇOK TEŞEKÜRLER 😭
HEMEN FİCE GECELİM

Bay Jeon
Teşekkürler yarın mutlaka geliceğim.

Taehyung
Nedense uyku tutmamıştı sadece 2-3 saatlik uyuyabilmiştim. Jeon'a hafta sonu demiştim ama dayanamadığım için yarın çekimler var dedim umarım bunu çok sorgulamıyordur. Elime telefonu alıp baktığımda bildirim vardı üzerine tıklayıp baktığımda kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı, neden böyleydi şuan?

Bay Jeon & Model Taehyung

Bay Jeon
İlk öncelikle günaydınlar, Kim Taehyung.

Model Taehyung
Günaydın Jeon Jungkook.

Bay Jeon
Bir sorum olucaktı, sizde gelicek misiniz çekimlere?

Model Taehyung
Evet geliceğim, öz çekimleriniz bittiği zaman ortak çekim yapıcağız.

Bay Jeon
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler Kim Taehyung.

Model Taehyung
O zaman ofiste görüşmek üzere.

Bay Jeon
Görüşürüz.

....

Kameralarının önündeki Jeon Jungkook ve âdeta onun sapığıymış gibi izleyen ben. Bu adam ne giyse yakışıyordu özellikle gömlekler onun için yaratılmış. Üstündeki sıkı dar gömleği, resmen düğmeler zor duruyordu patlamamak için. Ama bende patlamamak için zor duruyordum, her bir poz verdiğinde bana bakarak gülümsüyor ve resmen bende patlıycak gibiyim. Ve söylemekten utansam da tahrik olmuştum.

Sürekli yutkunuyor ve kendimle onu düşünürken buluyordum. Ama sonrasında ise kendimi suçluyordum; Çünkü sadece 2 gün gördüğüm, hakkında hiç bir şey bilmediğim adamla kendimi arzuluyordum. Kendi çekimleri bittiğinde kabine gitmiş, bana da kıyafet vermişlerdi.

Bay Jeon'u biraz beklediğimde onun çıktığında emin olduğum kabinin perdesini açmış ve çığlık çığlığa kalmıştım. Çünkü tam karşımda sadece boxerla duruyordu. Gözlerim altına kaymış, yüzüne baktığımda gülümseyerek bakıyordu. Elimdeki kıyafetlerimi yüzümü kapatmış, gevezelemeye başlamıştım. 'Çok çok çok özür dilerim, sizin çıktığınızı sanmıştım. Amacımı yanlış anlamayın özür dilerim siz güzelce giyinin.'

'Bu kadar sorun etmenize gerek yok.'

Kulağıma eğilmiş bunu hızla farketmiştim çünkü nefeslerini yüzüme doğru vuruyordu. Derin sesini kulaklarımı çınlattırdı âdeta.

'Kim Taehyung.'

Adımı bu şekilde söyleyip, beni ise daha da tahrik etmesinin haddi hesabı yoktu. Koşarak kendi ofisime çıkmıştım arkamdaki seslenmelerle. Odama geldiğimde derin nefeslerle neden böyle olduğumu anlamaya çalışıyordum ama kendimi de anlayamıyordum. Sikeyim cidden sikeyim bir adam yüzünden böyle olamam, çok vakit kaybettirmeden kameralarının önüne gelmiştim. Jeon Jungkook ise çoktandır oradaydı, Jeon'a çok bakmadan sadece yönetmenimize odaklanmıştım. Olduğumuz yerin ortasına iki tane tabure koymuşlardı, yönetmenimiz ise komutlar vermeye başlamıştı. 'Bay Taehyung arkadaki tabureye oturun, Bay Jeon sizde öndeki tabureye oturun.'

Yönetmenin dediklerini yaptığımda elimi Jeon'un omzuna atmam gerektiğini ve Bay Jeon'un ise başını omzuma yaslanması gerektiğini söylediğinde elimi omzuna atmış ve Jeon'a her ne kadar da bakmamaya çalışsam da kokusu beni mahvediyordu. Başını omzuma koyduğunda fotoğraflarımız çekilmeye başlamıştı çoktandır ancak benim için sanki zaman durmuş gibiydi. Önceki modellerimde çekimler olduğu zamanlarda böyle
asla böyle olmuyordum. Bu adamın neyi vardı da bu kadar nefessiz kalıyordum. Ondan etkilenmemek mümkün değil ama bu kadar da değildi. Yönetmen tekrardan komutlar vermiş ve bir kaç fotoğraf çekmiştik ta ki yönetmenin istediği şeyi duyana kadar. Yüzlerimizin birbirine yakın olmasını ve ikimizin ise birbirimizin yüzüne duman üflememizi istemişti. Jeon Jungkook'a baktığımda yüzünde resmen bıyık altı sırıtıyordu, sigara yakıp bana bakmaya başlamıştı. Bedenini bedenime yaklaştırmış, sigara dalını dudaklarımın arasına koymuştu. İçime çektiğim de gözlerinin içine bakarak yüzüne doğru üflerken o da aynı şeyi yapıyordu. Yönetmen komut vermemiş ama tekrardan elimi omzuna koymuştum birbirimize dumanları üfledikten sonra ondan ayrılmıştım.
Kendi ofisime çıkmış, Jeon'da arkamdan gelmişti.' Bir sorun mu var Jeon?'

'Sizinle özel fotoğraf çekilmek istiyorum.'

Ne, ne demek özel bir fotoğraf gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bu ne demek oluyordu?

'Merak etmeyin aklınızdaki gibi özel fotoğraf değil, Instagram'a post olarak ikimizin fotoğrafını atmak istiyorum.'

Özgüvenim çok yüksek bir insan olmama rağmen bu adam tarafından resmen eziliyordum. 'Olur Bay Jeon çekilelim.'

Aynanın önüne gitmiş, ardından kendimi onun yanında bulduğumda telefonunu çıkartıp bana vermiş, fotoğraflarımızı çekip eline verdiğimde hemen Instagram'a girip post atmıştı ve beni de etiketlemişti.

jungkookjeon☑️

jungkookjeon☑️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kthvante ve 6.678.345 diğer kişi beğendi.

jungkookjeon Je ne veux pas tomber amoureux bébé. (Aşık olmak istemiyorum bebeğim.)

9.000 yorumu görün.
worldwidehandsome OHA JEON BEY NE DİYORSUNUZ

parkedilmişjimin TAEKOOK FOREVER💕💖💞💖💞💝🤎💜💗💕💛💛💞💖💕💖💜

'Bu yorumdakiler taekook diyorlar.' bana dönerek konuşmuş, odaklı bir şekilde beni izliyordu. Telefonumdan yorumlara bakmış ve aşırı utanmıştım sanırım utandığımı çok belli ediyordum.

'Kim yanaklarınız kızarmış.' ellerimle yanaklarımı kapatmış, ofisten çıkmış direkt tuvalete kaçmıştım. Altımdaki lanet olası şişmiş penisim ve kızarmış yanaklarım. Kendimi nasıl bir durumun içine sokmuştum böyle. Tuvaletin tek kişilik olduğunu ve ses geçirmediğini hatırladığım da kapıyı kilitlemiştim. Altımdaki kıyafetlerimi indirip, elimle penisimi sarmıştım diğer parmaklarımı ise deliğime sokmuş büyük zevkle inliyordum.

'Sikeyim Jeon Jungkook kişisi, nasıl bu kadar tahrik edici bir adamsın.'

Sürekli adını inlemeye başlamıştım arzulayarak. 'Bay Jeon.'

....

UZUN YAZAMİYORUM BİR TURLU KUSURA BAKMAYIN 😭
BOL BOL YORUM ATIN
BEN YİNE KACAR 🪰💨

il mio modello •tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin