jestem Noemi. kocham śpiewać, jeździć na motorze i na desce, gram na gitarze i skrzypcach, uwielbiam tańczyć, słuchać muzyki, szkicować, jeździć na rolkach,wspinać się i grać w siatkówkę i piłkę ręczną, trenuje czasem boks. mam 11 lat i urodziny 12 października. lecz w dokumentach jest napisane że mam 14 lat a urodziny 20 stycznia. moja matka przestawiła moją datę urodzin i Hailie też. ale Hailie przestawiła tak że w papierach ma 12 lat a na prawdę ma 14 lat. nie mam pojęcia jak ona to zrobiła.
mam kanał na YouTube. nagrywam śpiewanie jazdę na desce i rolkach lub inne moje hobby. wiedzą o nim tylko moi przyjaciele: Max, Erik, Emanuel i Lissa. Max, Erik i Lissa przeprowadzili się z Polski do Stanów Zjednoczonych do Pensylwanii wraz z rodzicami, oni rodzeństwem, a Emanuel do Hiszpanii .chodzą do prywatnej szkoły. dużo gadamy na kamerkach.
-- Noemi--
była godzina 6:15.czyli u nich była 12. umówiliśmy się że o tej samej godzinie będą do mnie dzwonić. czekałam niecierpliwie aż zadzwonią. jakieś 5-6 minut później zadzwonili
# rozmowa#
- no ile można czekać? - ja
- długo oj bardzo długo- Erik
- no hej stara!- Lissa
- hej staraa- ja
- a ja?!- Erik
- no cześć śmierdzielu -ja
- siema kaszojadzie - Erik
- a gdzie macie Maxa?- ja
- Max jest chory- Erik
- a skąd ty to wiesz?- ja
- bo jesteśmy rodzeństwem - Erik
w tym momencie Lissa wyrwała Erik'owi telefon
- dobra teraz uciekam bo Eri mnie goni!- Lissa
- Liss oddaj ten telefon!!- Erik
- Ej dobra musze kończyć bo ta starsza coś chce.- ja ( starsza= Hailie)
- ooo szkoda. ale paaa- Lissa
- paa- ja
- nara- Erik
teraz Erik złapał Lisse
- paaaa - ja
# koniec rozmowy #
poszłam do Hailie. jak zobaczyłam po co mnie wołała to myślałam że wyjdę z siebie. Ona mnie zawołała bo....
CZYTASZ
Noemi Monet/ młodsza siostra
Teen FictionNoemi Monet tajemnicza dziewczyna. skrywa emocje. nie okazuje radości,smutku,bólu,złości i miłości. okazuje obojętność. odkąd jej przyjaciółka została zabita Noemi zamknęła się w sobie. ma siostrę Hailie. ich matka nigdy nie okazywała Noemi szacunku...