Be My Guardian (part 14)

31 3 4
                                    

အမာယာ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

အမာယာ." အခုရှင့်ပျော်ရဲ့လား Dean"
Dean." မင်းပြောတာတွေငါဘာတစ်လုံးမှနားမလည်ဘူးအမာယာ...ငါကငါ့ညီကိုပြန်လာခေါ်ရုံဘဲ...နောက်ပြီး Mr. Novak ကမင်းရဲ့တူဆိုတာပိုလုံးဝငါမသိခဲ့တာ"

အမာယာ." အဲ့ဒါကြောင့်မို့ရှင့်ပျော်ရဲ့လားလို့မေးတာ..ကလေးတွေသူတို့ဘာသာသူတို့အဆင်ပြေနေတာကိုရှင်ဖျက်စီးခဲ့တာလေး...အခုတော့ခံစားရတာဘယ်သူလဲရှင့်ညီလေးဘဲ...နောက်ပြီး Cas က ကျမတူမှန်းမသိရလောက်အောင်သူနာမည်မှာ Novak ဆိုတဲ့မျိုးရိုးနာမည်းကြီးြပူးပဲပါနေတာရှင့်မတွေ့ဖူးလား"

Dean." ငါကမဖြစ်သင့်တာမဖြစ်အောင်တားတာပါ....နောက်ပြီး Sam ကလူကြီးချင်းသဘောတူထားတဲ့"

အမာယာ." အဲ့ဒါကို Sam ကလက်ခံခဲ့လို့လားရှင့်သဘောအတိုင်းရှင်လုပ်ခဲ့တာ...ဘာမဖြစ်သင့်တာမဖြစ်အောင်ဟုတ်လား..ယောကျ်ားချင်းမ​ကြိုက်ရဖူးလို့ဘယ် ဥပဒေကထုတ် ထားလို့လဲ..ဒီနိုင်ငံကလွတ်လပ်တိုင်နိုင်ငံပါ Dean လူတိုင်းလွတ်လွတ်လပ်လပ်သူတို့လုပ်ချင်တာလုပ်လို့ရတယ်သူတို့ဘဝကိုသူတို့ရွေးချယ်နေကျတာ..ရှင်ကရှင်ညီဘဝကိုအရမ်းဝင်ပါလွန်...ရှင်ဒီလိုဆက်လုပ်နေရက်ရှင်ညီကရှင်တို့ဘဝထဲကထွက်သွားလိမ့်မယ်"

Dean."ဒါပေမဲ..."

အမာယာ." ကျမရှင့်ကိုစိတ်ပျက်မိတယ် Dean...ကျမဘာလို့ရှင့်ကိုလမ်းခွဲခဲ့လဲသိလား...ရှင်ကအမြင်ကျဥ်းလို့ဘဲ....တစ်ခါလောက်ရှင့်မာနတွေစည်းကမ်းတွေလူဘောင်တွေကိုဘေးဖယ်ထားပြီးအမြင်ကျယ်အောင်မျက်သိဖွင့်ကြည့်စမ်း...ရှင့်တွေ့ခဲ့ရင်ဘဝကြီးကပျော်စရာကြီးပါ...တကယ်လို့ Cas နိုးလာခဲ့ရင် Sam ဘယ်ဘတ်ကိုရွေးမလဲဆိုတာကျမတို့သိရလိမ့်မယ်အဲ့အချိန်ကျရင်ရှင်လက်ခံဖို့ကြိုးစားပါ Dean...ကျမပြောချင်တာကုန်ပြီးကျမသွားတော့မယ်...နောက်ပြီး Sam နဲ့ Cas ကိုထပိမနှောက်ယှက်ပါနဲ့ကျမငြိမ်ခံမှာမဟုတ်ဖူး Dean..GoodBye"

Be My GuardianWhere stories live. Discover now