Lucifer odasına vardığında aklından geçirmediği yemin kalmamıştı "Yemin ediyorum bir daha içersem ne olayım, birde benle seks yapmadın diyor amcık! Kendimi boğucam şimdi! Her seferinde durması borçlarıma ekleniyormuş haha! Başka emrin?" Lucifer hem kendine hemde Alastor'a kızgındı, o gece içmeseydi.. yada hiç içmeseydi hiç bir şey olmayacaktı.
"Lanet Alastor!" Diye bağırarak eline geçen her şeyi yere atıyordu, çok kızgındı.
"Benim hakkımda böyle konuşman ne kabaca Lucifer." Arkasından gelen sesle hemen yatağına döndü ve yatağa oturup elini inceleyen Alastor'u gördü.
başı çok ağrıyordu, hayal ettiğini bile düşünmüştü ama kanlı canlı karşısındaydı."Git Alastor. ciddiyim biraz yanlız kalmak istiyorum." Dedi Lucifer önüne dönerken. O sırada Alastor tekrar konuşmaya başladı. "Sinirini eline ne geçirdiysen yere atarak geçiremezsin, Lucifer."
Lucifer arkasına dönerken çarptığı şey ile geriye doğru topalladı, Alastor elinde asası ile yere, kendinden kısa olan adama bakıyordu.
"Seni öylece bırakayım ve her şeyi dökmeye devam et? Hah! Hayır efendim, bu otelde benimde görevlerim var." Dedi Alastor gülümsemeye devam ederken.
"Sen niye hep benim götümde dolaşıyorsun ya?" Lucifer Bu soruyu sorduktan sonra Alastor kapıya baktı ve gölge formuna geçerek kayboldu, yaklaşık 3 saniye sonra kapı açıldı ve odaya Husk girdi.
"Birkaç gündür böylesin, iyi olduğuna emin misin sen?" Dedi Husk. "Evet iyiyim, sadece birkaç gündür kabuslar görüyorum ve.. başım ağrıyor, sonra konuşsak olur mu Husk?"
"Peki efendim, siz nasıl isterseniz." Dedi ve odadan ayrıldı Husk. Lucifer başını aşağıya eğip sandalyeye oturdu ve gözlerini kapattı.
time skip!!♤
Lucifer uyanınca ilk iş telefonunu almak ve Alastor'a cevabını alamadığı soruyu sormaktı.
"Hiç telefonunu çıkarmana gerek yok canım, ben zaten buradayım." Dedi Alastor, Lucifer'in oturduğu sandalyenin arasındaydı ellerini önünde birleştirmiş yüzündeki gülümsemesini eksik etmeyerek Lucifer'a bakıyordu. "Uyanınca arayacağın ilk kişi olduğumu bilmek ne kadar güzel."
"Sorduğum soruyu hala yanıtlamadın, Alastor. Neden sürekli peşimde geziyorsun?" Dedi Lucifer Alastor'un gözlerine bakarak.
Alastor odada biraz göz gezdirdikten sonra Lucifer'a tekrar baktı ve konuşmaya başladı. "Peşinde gezmek mi? Peşinde falan gezmiyorum, kızınada hatta bu oteldeki herkese yapıyorum bunu." Alastor dediklerinin kattiyen yalan olduğunu bilsede Lucifer inanmış gibi duruyordu.
"Bence, biz gerekli işler dışında bir daha görüşmemeliyiz, Alastor." Dedi Lucifer odadan çıkmak için kapıya doğru adımlarken.
"Önemli işler mi? Tamam, gece görüşürüz o zaman." Dedi Alastor.
Lucifer sadece kafasını sallamakla yetindi ve odadan çıkmak için kapıya doğru adımladı.Time skip!!☆
Alastor?
(gönderildi 01:53)
Ben odadan çıkarken
dediğin şeyde ciddi
miydin?
(görüldü 01:53)kim bilir? Belki ciddiyimdir.
(görüldü 01:53)Alastor! ciddi miydin diyorum
sadece. Cevap vermesi
zor olmayan bir soru.
(görüldü 01:53)Cevabı madem bu kadar
bilmek istiyorsun, ciddiydim.
(görüldü 01:54)ha siktir.
(görüldü 01:54)Ne yani? iki gecedir
yatağıma geliyorsun.
bana borçlandın
Lucifer.
(görüldü 01:54)Sana borçlanmadım.
(görüldü 01:54)her gece sikimi yukarıda
bırakıp giden kimdi
o zaman?
(görüldü 01:54)SEN NE?
(görüldü 01:54)
ALASTOR
(gönderildi 01:54)
ALASTOR SEN BANAMI
YÜKSELDİN
(gönderildi 01:54)
KİME DİYORUM ALO
(gönderildi 01:54)
odanın kapısı açık mı
(görüldü 01:54)gelme odama falan
otelde değilim ben.
(görüldü 01:55)yapma ya, neyse
sen kaybedersin.
(görüldü 01:55)neyi kaybederim??
(görüldü 01:55)götümü. eğer şimdi
gelmezsen borçlarımı ödemiş
sayıcam kendimi.
(görüldü 01:56)☆
yatağın boş olan kısmından gelen hışırtı ile yanına dönmesi bir olurken dudaklarında hissettiği baskı ile transtan çıkmıştı "neyi kaybederim demiştin?"
♡
AAA İLK DEFA DOĞRU DÜZGÜN BİR BÖLÜM YAZDIM!
bu arada Alastor'un asası derken nasıl yapacağımı bilemedim kaynaklarda baston yazıyordu ama banada itici geldi o yüzden asa yazdım takılmayın oraya.
buraya kadar geldiysen teşekkürlerr
-Alvora♣︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shy | radioapple
FanfictionUtanç, peşini bırakmayan bir duygudur. Lucifer morningstar'a göre.