Uzun bir aradan sonra, tekrar burada.
Yıldızıma basar mısınn🎀🎀
☆
Lucifer sabah kalktığında yanında Alastor'u göremedi, merak ettiği için kalktı ve oteli gezmeye başladı. Evdeki herkes uyuduğu için mutfaktan gelen yemek kokularına doğru 'Belki oradadır..' diyerek mutfağın yolunu tuttu.
Mutfağa vardığında Alastor'u yemek yaparken gördü. Alastor arkasını döndü ve yeni uyanmış Lucifer'ı fark etti.
"Ah, uyandınmı? bende sana kahvaltı yapıyordum. Daha herkes uyuyor sen neden uyandın?"
"Yokluğunu..- Yokluğunu fark ettim. Rahatsız ediciydi."
"Benim için endişelenmen ne kadar hoş." Dedi Alastor gülümseyerek ve arkasını dönüp yemeği pişirmeye devam etti. Lucifer arkasından Alastor'a sarılırken bir şeyler sayıkladığını duydu.
"Biz neyiz.." Diyordu kısık sesle.
"Efendim? duyamadım." Dediğini kesinlikle duymuştu ama tepkisini ölçmek istiyordu.
"Ne? hiç."
"Anladım. Ne olmamızı isterdin?"
"Ya! Duymuşsun işte ne yalan söylüyorsun!" Alastor'un gülümsemesini gördükçe dahada geriliyordu Lucifer.
"Bilmem." Yemeği bitirdiğinde masayı hazırlayıp beraber oturdular ve birbirleri hakkında sorular sormaya başladılar herkes uyandığında ise Salonda toplandılar. Charlie ve Vaggie gelen telefonla aniden evden çıkınca cherry bomb, Husk ve Angel'da bara gitme kararı almıştı. Alastor ve Lucifer evde tek kalacaktı.
♡
herkes evden çıktığında Alastor 5 içki şişesi ile Lucifer'a gitti.
"içer misin?" dedi içkileri masaya koyarken.
"sadece 1 bardak. O günden sonra içesim gelmiyor." Alastor Lucifer'in dediği karşısında tip tip bakarken bardaklar çoktan doldurulmuştu..
♡
Hiç bölüm atasım yoktu ama attım neden bende bilmiyorum.
oylamalar çok az üzdü☹️
♧ Alvora
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shy | radioapple
FanfictionUtanç, peşini bırakmayan bir duygudur. Lucifer morningstar'a göre.