"אם אתן שואלות אותי, השיעור הזה היה בזבוז. מופליאטו? זה נשמע כמו שם של פסטה..." טונקס פיהקה בקול כשהן יצאו משיעור לחשים.
"בפעם הבאה שאני ארצה לרכל על מישהו אני אשתמש בזה," ריילי התלהבה.
"נימפה!" תפוח צהוב פגע בגבה של טונקס.
"אווץ," היא הסתובבה ובאה להרים את התפוח."אל תקחי את זה, אני יכול להשתמש בזה שוב, כמו עכשיו לדוגמה," זה היה לואיס בי, תלמיד שלא חיבב את טונקס במיוחד.
הוא חטף את התפוח מרצפה וזרק עליה כמקודם."תפסיק עם זה! יחתיכת-" ריילי באה להגנתה של טונקס.
"תפסיק עם זה יחתיכת," לואיס חיכה את קולה הדקיק של ריילי.
"יחתיכת מה? מה?" הוא חזר לקולו הרגיל והמאיים.
ריילי הסמיקה והביטה בו בפחד.
"עזבי אותו, הוא מטומטם," סידני משכה את ידה של ריילי.
"אולי עדיף שתחשבי קודם לפני שאת מאיימת, דוידסון," הוא צחק והלך, אבל לפני שהספיק להעלם מעינייהן, תפוח צהוב פגע בראשו."אוי! התסרוקת שלך נהרסה?" לינדה נעמדה מולו עם ידיים על המותניים.
"ילדה, לא שמעת שלא זורקים אוכל?" לואיס נבהל אך צחק לה בפרצוף לאחר מכן.
"יש אנשים שאין להם! יש גם אנשים שיש להם ובכל זאת משתוקקים לעוד!" הוא הצביע על סידני."תסתום את הפה שלך!" טונקס סיננה.
"נימפה, זה שחברה שלך שמנה לא אומר שהיא לא יכולה להגן על עצמה!" לואיס צחק.
"סתום ת'פה,"
"את כל כך אוהבת להגן על שמני-"
"אמרתי לך לסתום!" טונקס קטעה אותו בצרחה ורצה אליו בזעם.
"איזה ספרינט..." לואיס מלמל בטון מזלזל.
טונקס הוציאה מתיקה את ספר הכשפים הבסיסי רמה ה, והניפה אותו מעל ראשו."הי הי הי! בלי אלימות! מינוס 10 נקודות להאפלפאף,"
טונקס הפנתה את מבטה וראתה את סנייפ עומד לידה.
הוא עמד זקוף בבגדיו השחורים, ואפו המעוקל נראה קטן יותר מן הרגיל ומעט אדמדם."אבל אדוני!" לואיס הביט בו בהתחננות.
"אתה רוצה להפסיד עוד קצת נקודות אדון בי? אין לי בעיה להוריד עוד חמישה או שישה."
"אה..."
"כמו שחשבתי." סנייפ הסתובב אך מייד הסתובב שוב. "ובנוגע אלייך גברת טונקס, לא לזרוק ספרים על אנשים בבקשה," הוא נכנס לכיתת השיקוים.לואיס הלך משם והבנות יצאו לחצר בית הספר, "ולחשוב שהוא מדריך, מי נתן לו את התואר הזה לעזאזל?" לינדה קימטה את מצחה, היא הייתה מדריכה גם כן.
"אני חושבת שטונקס הייתה צריכה להיות מדריכה," ריילי חייכה.
"כן היא יכלה להיות טובה בזה," סידני הסכימה.
"אה הא, והיא גם לגמרי כאן ליידכן אז לא כדאי שתרכלו," טונקס צחקה להן בפרצוף.
"זה דברים טובים טונקס," סידני ציחקקה.
YOU ARE READING
הנערה ורודת השיער
Fanficנימפדורה תמיד הייתה קצת שונה מכולם, במראה ובלבוש, בדיבור, באופי, ובשם הארוך שלה. כולם קראו לה מוזרה, וגם היא חשבה שהיא כזאת כי קרו לה ולחברים שלה הרבה הרפתקאות ודברים משונים בבית הספר. היא לא הייתה בין המקובלות, אבל זה לא הפריע לה במיוחד. היה לה חלו...