ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΣΚΑΣΑ! Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ...;

16 6 14
                                    

Ο μοναδικός θόρυβος που ακούγεται στο σαλόνι είναι το σώμα που πέφτει. Ούτε καν οι ανάσες των δύο αντρών δεν σπάνε την απόλυτη σιωπή. Ξαφνικά, μοιάζει σαν ο χώρος να φιλοξενεί μονάχα πτώματα. Κι όμως, στο νεκρό σώμα του Κουρτάκη που βρίσκεται εδώ και ώρα στην πολυθρόνα όπου σωριάστηκε ο γιατρός όταν μπήκαν στο οίκημα, πλέον έχει προστεθεί μόνο η Έλλη. Το κορίτσι με την έντονη προσωπικότητα, με τις ζωηρές αντιδράσεις και τον ανεξάρτητο χαρακτήρα, έχει πέσει χωρίς ζωή μπροστά στην πόρτα. Στο πρόσωπό της έχει ζωγραφιστεί μια έκπληκτη έκφραση, σημάδι ότι πρόλαβε να δει, έστω για κλάσματα του δευτερολέπτου, το βέλος που της αφαίρεσε την ζωή.

Οι δύο άντρες στέκονται ακίνητοι, μη μπορώντας να πιστέψουν την εξέλιξη. Κι ας έγιναν όλα μπροστά στα μάτια τους. Παραμένουν στην θέση τους, λες και θεωρούν ότι η Έλλη τούς παίζει ένα άσχημο παιχνίδι, ότι θα σηκωθεί τόσο ξαφνικά όσο έπεσε γελώντας που τους την έσκασε. Η κοπέλα, όμως, δεν σηκώνεται. Δεν μπορεί να σηκωθεί... Οι ισορροπίες στο σπίτι έχουν αλλάξει, μετρώντας τρεις νεκρούς και μόνο δύο επιζώντες.

- Δεν γίνεται..., ψελλίζει με δυσκολία ο Μιχάλης. Θα πεθάνουμε όλοι...

Παρόλο που η ένταση με την οποία προφέρει τα λόγια του μετά βίας ξεπερνάει το επίπεδο ενός ψίθυρου, η επίδρασή τους στην ήδη βαριά διάθεση των δύο αντρών είναι έντονη. Η συνειδητοποίηση ότι έχουν μπλέξει σε ένα θανατηφόρο παιχνίδι γάτας με το ποντίκι τούς γραπώνει από τον λαιμό, στερώντας τους την ικανότητα να αναπνεύσουν κανονικά. Από την πρώτη στιγμή, από τον πρώτο θάνατο, ένα σκοτεινό πέπλο κάλυψε το σπίτι, αλλά η συνεχής μείωση των ζωντανών ατόμων δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας. Στην περίπτωσή τους, η γάτα δεν μοιάζει να χορταίνει με τίποτα, δεν σταματάει πουθενά, δεν κάνει λάθη, δεν θα αφήσει κανέναν επιζώντα...

- Είχε δίκιο, λέει τελικά ο Αναστασίου. Η Έλλη..., σπεύδει να διευκρινίσει τι εννοεί βλέποντας το γεμάτο απορία βλέμμα του Μιχάλη. Είχε δίκιο. Δεν μπορούμε να κάτσουμε απλά και να περιμένουμε την σειρά μας. Κάποιο κάθαρμα έχει αποφασίσει να μας ξεπαστρέψει. Το κάνει ήδη! Δεν ωφελεί αυτή την στιγμή να καθόμαστε και να αναλύουμε το ποιος και το γιατί. Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να καταφέρουμε να τον κερδίσουμε στο ίδιο του το παιχνίδι. Όταν βγούμε από εδώ μέσα ζωντανοί, τότε θα έχουμε όλο τον χρόνο να βρούμε τον λόγο που ένας τρελάρας μάς έβαλε στόχο.

- Αν..., λέει σιγά ο Μιχάλης.

Ο Αναστασίου τον κοιτάει παραξενεμένος.

Πρόσκληση σε φόνοWhere stories live. Discover now