Dalgaların sesi , denizin o masmavi rengi,denizin berraklığı, denizin kokusu
Jungkook denize aşıktı hatta herşeyine rengine ,kokusuna,sesine. Kimseyi deniz kadar sevmeyeceğini düşünüyor Jungkook. Ona göre kimse deniz kadar güzel ve harika olmazdı. Ancak ne kadar sevsede korkuyordu. Ne kadar içindeki o mükemmel canlılara aşık olsada korkuyordu işte. Ne kadar sevsede denizi hep uzaktan izlemişti onu.
Küçüklüğünden beri hiç girmedi denize Jungkook. Giremedi. Korkuyordu, hemde çok. Ailesi ve arkadaşlarının denizde yüzerken ne kadar eğlendiğini görürdü ancak gitmezdi yanlarına. Uzaktan izlerdi hep onları. Yanlarına çağırırlardı onu ama hep redderdi. Hala da öyle. Denizin yanına gitmez ama hep severdi onu . Dertlerini anlatır sohbet ederdi onunla . Bazen ise denizin ona dalgaların sesiyle anlattıklarını dinler Jungkook. Bazen de denizin mükemmel görüntüsü izler ve şarkı dinlerdi. Deniz onun en yakın arkadaşıydı.
Şuan da yine oradaydı, denizin yanında, biraz yukarıda ki kayalıklarda oturuyor ve denizi izliyor ,aynı zamanda ise en sevdiği müzisyenlerden biri olan Charlie Puth' ın şarkılarını dinliyordu. Denizin güzel manzarasını izlerken düşünüyordu. Ne düşündüğünü o da bilmiyordu. Aklına ne gelirse o konu hakkında düşünüyordu. Kulaklığını çıkardı sonra Jungkook ve boynuna astı, sonra en yakın arkadaşına baktı ve konuştu.
"Sence sana olan korkumu yenebilir miyim?"
Her zaman sorduğu soruyu yine sordu ona ve arkadaşı da ona cevap verdi dalgaların sesiyle.
"Haklısın bu imkansız. Keşke sana korkmadan gelebilsem ve şu yandaki çocuklar gibi gülerek atlasam üstüne kayalardan aşağı ve senin tene değince verdiğin hissi tadabilsem."
Derin bir nefes aldı
"Bugün bunun benzerini Jimin ve Hoseok hyung'a da söyledim ve bana küvete girince nasıl hissediyorsan öyle hissediyorsun kook bir farkı yok dediler. Ancak ben senin verirdiğin hissi hiç bir şeyin vermeyeceğine eminim."
Biliyordu Jungkook hiç bir şey deniz gibi hissettiremezdi . En azından ona göre.
"Bugün bir şiir yazdım. Yine seninle ilgliydi. Hyunglarıma da gösterdim çok beğendiler. Defterim yanımda olsaydı senin de beğeneceğine eminim."
Düşündü Jungkook
"Ancak küçük bir bölümü aklımda, okumamı ister misin?"
Deniz şiddetli bir dalga bahşetti Jungkook'a . Gülümsedi Jungkook
"Tamam okuyorum."
Derin nefes aldı ve başladı okumaya
"Her ne kadar sana dokunamasamda
Her ne kadar seni hissedemesemde
Önemli değil çünkü
Seni uzaktan izlemek bile seni hissetmeme yeter"Ve nefes verdi
Heyecanlı bir şekilde konuştu"Nasıl beğendin mi?"
"Hemde çok"
Hızla arkasına döndü Jungkook. Bu ses denizin dalgasına ait değildi.
"Şey kusura bakma korkutmak istemedim."
Şaşkınlıkla baktı adama Jungkook. Her gün burada olmasına rağmen onu hiç görmemişti burada
"Kimsiniz?"
Diye sordu merakına yenik düşerek.
"Kim Taehyung ben gemi kaptanıyım."
"Anladım."
"Peki sizin adınız nedir?"
Diye sordu Taehyung.
"Jeon Jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love of the sea
Fanfictionjungkook denize aşıktı ancak denize olan korkusunu yenemiyordu bunu ise kaptan Taehyung 'un yardımı ile yencekti