111

6 2 0
                                    

Keyifli okumalar <3

~

11 Ocak
23.23

Merhaba Minho, yeni yılın kutlu olsun. Biraz geç olsa bile. Sana bunu yüz yüze söyleyecek ya da mesaj atacak cesaretim yok henüz. Mektuplarla hallediyorum işte, asla okumayacak olsan bile. Bugün yanımda oturdun, benimle konuştun, bana güldün.. Ne kadar güzel bir hismiş halbuki.. 1 yıldır hayalini kurduğum şeydi. Uzaktan seni izlemek yerine seninle konuşabilmek, sana dokunabilmek, seninle gülüşebilmek... Çok güzel bir hismiş, Minho. Her gün yanında olan insanlar, ne kadar da şanslılar. Çünkü seninleler, seninle birlikteler. Umarım kıymetini bilirler Minho'm.

Bugün var ya, hayatımda bir daha asla unutamayacağım bir gün. Şu hayatta benim için, benimle konuşmandan daha güzel bir şey olamaz. Bir bakışınla bile deli olurken, omzuma dokunduğunda nasıl hissettim bi' bilsen... Dokunduğun yer eridi sanki, sıcak ellerin arasında eridi. Gülerken gözlerimin içine baktığın zamansa, ben eridim. Gülüşün yakından daha da güzelmiş Minho. Ben bugün daha da aşık oldum gülüşüne. Gözlerin çok güzel parlıyor biliyor musun? Kimse söylememiştir sana kesin ama, gözlerin galaksilerden daha parlak. Bi'de gülerken var ya, ömrüm gidiyor ya. Sanki Tanrı yaratırken özene bezene yaratmış, Jisung'un uğruna öleceği bi' güzelliği olsun, demiş gibi. Kalbime fazla senin güzelliğin.

Umarım beraber daha çok güleceğimiz, eğleneceğimiz, beraber roblox oynayabileceğimiz günler olur. Umarım bir gün gerçekten beraber olabiliriz. 1 yıldır tek dileğim bu, tek dileğim sensin.

Yeni yıldan da seni diledim biliyor musun? Geçen sene de seni dilemiştim, gerçek olmadı. Bu sene de diledim, belki bu sene gerçek olur.

Yazacak çok şeyim var ama uykum geliyor, bugün erken bitiriyorum yazmayı.

Yıldızlar kadar güzel gecelerin olsun Minho'm...

Han Jisung'dan

Heartburn | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin