1

3 0 0
                                    

*???*
"bana yardim et..."

Gozlerimin onunde bir kiz kanlar icinde yatiyordu...onun onunde de simsiyah bi figur.

*Guney*
"Ne..?"

*???*
"Bana lutfen yardim et..."

Tanimadigim kiz bana caresizce elini uzatti.Yanina dogru yavasca yurudum.Tam o sirada siyah figurun elinde bi testere belirdi.Istemsizce geriye atildim.Figur ise testereyi acarak kiza dogru yurudu.O an korkulu

*???*
"HAYIR!!BANA YARDIM ET!!!!" kiz ciglik atarak yardim istedi.

Cok korkmustum ve kiza dogru kostum.Ama garip bir sey onun yanina gitmemi engelliyordu.Figur daha cok yaklasti ve...






"Hayir...HAYIR!!"





(...)

Korkmus bir bicimde yataktan firladim.O sirada annem odaya daldi.

"Guney oglum deli misin sen?Neden 50 saatttir hayir hayir diye bagiriyosun?Allah allah."

Bunlari dedikten sonra iceriye gitti.Kabus gormustum ve bir kiz benden yardim isterken olduruluyordu.Asiri garipsesemde cok takmadim.Cunku actim.Yemek almak icin mutfaga gittim.Tam o sirada tezgahta olan telefonumdan bildirim geldi.

     
Aras
Kanka efsane bisey ogrendim
 

Guney
Yine hangi sacma bilgiyi buldun Aras

Aras
La Guney bu sefer ciddi

Guney
He noldu sole

Aras
Kanka bizim okulda cok acayip seyler donuyomus
Koth ruh falan var diyolar ama cidden


Guney
He ole mi olmus

Aras
Lan ciddiyim bir suru oyle soylentiler var

Guney
Ula sende bi s
Neyse okula gec kalamam ben gidiom sg

Aras
Kanka ciddiye al beni la

*Aras susturuldu*

Oyle aptalca seylere inanacak degildim heralde.Zaten Aras ne zaman buna benzer salakca bir sey soylese uydurma oldugu kesindi.
Az onceki sacma konusmayi unutup yemegimi yemeye basladim.Bir sure sonra okul icin hazirlandim,artik evden cikmaya hazirdim.

"Ben ciktim anne."

"Gule gule yavrum!"

Evden ciktim ve okula dogru gittim.Okul kapisindan girerken Asya'yi-sevgilim- ve arkadaslarini -Damla,Beren,Gokce,Eylul'u- gordum.Pelin kosarak yanima geldi ve bana sarildi,asiri korkmus gorunuyordu.Diger kizlarda aralarinde tedirgin bi sekilde fisildasiyorlardi.

*Asya*
"Guney!!!!"

*Guney*
"Asya?Guzelim noldu sana?"

*Asya*
"Deprem...deprem!!!*

*Guney*
"Deprem mi?Ne depremi dalga mi geciyosunuz?" bunu diyip kizlara merakli bir sekilde baktim.

*Gokce*
"Nasil ya.. hissetmedin mi?"

*Beren*
"Hissetmemen imkansiz,asiri siddetliydi!!"

*Damla*
"7.5 falan vardir bence...asiri korkunctu."

*Guney*
"Ne dionuz?Ben hic bisey hissetmedim."

Ne depremi ya?Cok eminim..deprem falan olmadi.Okula normal bir sekilde geldim.
Okul bahcesine herkes toplanmisti.Gercekten deprem olmus gibi bir ortam vardi.Asya hala bana sarilip agliyordu.Telefonumu acip bir deprem haberi var mi diye baktim ama...hic bir sey yoktu.

*Guney*
"Lutfen bana biri neler oldugunu bastan adam akilli anlatabilir mi?Hic bi deprem haberi yok,neden herkes depremden etkilenmis?!"

*Eylul*
"Ilk oncelikle hersey cok normaldi.Kizlarla siniftaydik ve sohbet ediyoduk iste.Birden 5imiz ciglik sesi duyduk...sonra elektrikler gitti ve onun ardindan asiri siddetli bi deprem oldu.Kimseye bisey olmamis,okulda da hasar yok.Cok garipti."

*Gokce*
"Daha da garibi,duydugumuz ciglik sesini biz 5imiz ve Arastan baska hic bi ogrenci duymamis.."

*Guney*
"Ne?!"

*Asya*
"Cok...cok kotuydu...koru beni Guney!!!"

*Guney*
"Asya lutfen sacmalamayi kes ve sakin ol!Kimseye bisey olmamis iste korkma."

Suan tek takildigim sey...ben neden depremi hissetmemistim?En ufak bir deprem haberi bile yoktu..bu nasi olabilir ki?"

-Bolum sonu-

Cok kisalldugunun farkindayim ama zaten ilk bolumdu bu diger bolumlerde daha uzun olucak merak etmeyin!! <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin