Sonunda varabilmiştik. Yani otele.
Bayağı zengin insanlar için gibi görünen bu lüks yerin lobisinde Bay Katsuki ile bir kenara çekilmiş öylece oturuyorduk. Gerçi başka nr yapmamız gerekiyordu ki?
Bay Katsuki'nin ailesi bir türlü ortaya çıkmıyordu.
Bay Katsuki'ye de soramıyordum. Yaşadığımız şeyler onu yormuştu. Aslında şuan kafası omuzumdaydı fakat uyuyor mu bilmiyorum.-Bay Katsuki..?
-...
Ses gelmediğine göre uyuyor olmalı.
Bende çok yoruldum gerçi.. Biraz kestirsem mi?
Zaten ikide bir gözlerim kapanıyor. Benim için de iyi olur. Kafamı yaslandığım geniş ve mor kanepeye iyice yerleştikten sonra gözlerimi kapattım ve kalabalığın oluşturduğu kulağıma bir süreden sonra sadece fısıltı gibi gelen o sese kendimi bıraktım.(Uyudum diyo, arada bir kitaplaşmak lazım🙌👌)
{Mitsuki Teyzeo}
-Gelmişler mi?
-Bilmiyorum, Katsuki telefona cevap vermiyor.
Otelde beklesek daha iyi olmaz mı? Belkide gelmişlerdir.Ah benim aptal kafam. Masaru olmasa ben nasıl yaşarmışım?
-Haklısın hadi gidelim.
Onun yerine hava alanında beklemiştik ama bir türlü kimse gelmemişti. Ayrıcs Katsuki telefona cevap vermiyordu. Endişelenmedim değil.
{Katsuki Bakugou}
Beni rahatlatan bu kokuyla saatlerce uyumuştum.
Ama sanırım artık göz altlarımdaki morlukların hakkını vermek için uyanmalıyım.
Kafamı kaldırdığımda ise gördüğüm o sevimli manzara çok güzeldi.
Bir kelebeğin madumluğuna sahip bir şekilde uyuyan sahte sevgilim yani.
Omuzunu acıtmış olmalıyım.
Ayrıca saat kaç?
Cep telefonumu çıkartıp yaklaşık 10 kere aramış olan annem ve babam ın numarası saatten daha fazla ilgimi çekmişti. Brnde annemi aramaya karar verdim.3 saniye kadar çaldıktan hemen sonra açılan telefonumu kulağıma götürdüm.
-Katsuki neden cevap vermiyorsun?! Bizi çok korkuttun. Neredesin?
-Sakin ol anne. Lobideyken uyuya kalmışım. Telefon sessizdeydi. Yani şuanda hâlâ lobideyiz. Asıl sizi sormalı. Siz neden burada değilsiniz ki?
-Sizi hava alanında bekliyorduk ama kimse gelmeyince endişelendik.
-Anladım biz orada bekliyoruz.
-Tamam, tamam, hemen geliyoruz. Üzgünüm oğlum. Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Ellerimle gözümü ovuşturup arkama yaslandım. Gelmeleri uzun sürmez diye düşünüyorum..
°°°
Lobinin otomatik kapısının açılıp kapanışını izliyordum. Annemler gelene kadar.
-Ah, Katsuki. Merhaba oğlum.
-Merhaba anne.
-Aa, şey..-
-Sevgilimi soracaksan utanmana gerek yok.
Dedikten sonra tatlı çillimi gösterdim.
Onu annemler gelmeddn biraz önce daha rahat bir koltuğa taşımıştım. Hâlâ bir melek gibi görünüyor.-Çok üzgünüm Katsuki, ssvgiline böyle bir izlenim bırakmak istemezdim.
İkinizde lobide uyumuşsunuz. Çok rezil hissediyorum.-Önemli değil, anne. Ama yarın konuşsak daha iyi olur. Sizde yorgunsunuzdur, bizde öyle.
-Ah evet.
Şey, bakar mısınız?!Annem iki tane güvenlik görevlisine seslenmişti ve bize hemen oda kartları vermişlerdi.
-O ne olacak?
Diyerek Izuku'yu göstermişti annem.
-Taşıyacağım tabii ki.
°°°
Odaya geldiğimde garip bir şey fark ettim.
Odada iki tanr yatak vardı. Ama yatakların ikiside tek kişilik değildi, aksine ikiside çift kişilikti.
Yani..-Ee, oda nasıl sevgili oğlum benim?
Boşversene, annemle iş yapmamın sonucunda hep böyle garip bir şey olurdu zaten.
Ama muhtemelen bana tam olarak güvenmiyorlar. Bu yüzden bize özel hayat gibi bir şey vermeyecekler.-Harikaymış.., anne.
-Neden burada olduğumuzu merak editor musun?
-Neden?
Aslında zaten biliyorum, az önce söyledim-
-Sizin gibi iki tatlı çifti yalnız bırakacak değiliz herhalde! Sizi uyurken bile seyretmek istiyorum , aşırı tatlısınız!
-Ah, anladım..
Annem yalan söylemeyi pek beceremez, o yüzden buna inandım.
-Artık çocuğu yatağa koysan diyorum, Katsuki?
Annemin böyle demesiyle kucağımdaki çilliyi yatağın birine bıraktım.
°°°
{Izuku Midoriya}
Arkamda hissettiğim vücutla yavaşça uyandım. Ve daha fazla uyumak istediğim için hafifçe kıpırdanıp kendimi rahat ettirmeye çalıştım. Gözlerimi hafifçe açtığımda ise gözümün önünü kapatan bir kolla karşılaştım.
Bir anda kendimi bu kol ve vücut arasında çok küçük hissettim.
Tabii ki bu vücut Bay Katsuki'ye aitti.
Ne ara odaya gelmiştik, ve ben nasıl bu odaya çıktım?Aslında, tahmin edebiliyorum.. Çok utanç verici. Bütün bu olaylar olurken ben sadece uyudum mu cidden?
(Aa bilmem nası oldu acaba)
Ama aslında bu çok hoş bir şey yani benle ilgilenmek bile istemeyebilirdi.
Bu sevgiye pek alışkın değilim. O yüzden biraz sorguluyor olabilirim.
Aslında bende sanırım Bay Katsuki'yi seviyorum..°°°
Nabreee, bın gıldımm
Aramızda smut bekleyen bir argadaş var ve onu kırmicam tabiikine
Ama 2 bölüm gibi bişey beklemesi gerekiyo o yüzden bana sabretme kısmında ona bol şanslar diliyorum.
Bi 2 bölümlük bi planım var zaten smut hakkında da. Düşünücek zamanım oluyo neyse ki ama yazma kısmı baya zor argadaşlar😣Umarım beğenirsin / beğenirsiniz :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık
Fanfiction-Ne de olsa bu benim işim efendim, bırakın da size yardım edeyeyim.