Ben hayatım boyunca aptal erkeklere dayandıysam bunu da yapabilirim..
Dışarı bakmazsam herşey iyi olur. Ama işe yaramıyor, cam kenarındayım ve uçağın kalkması beni çok geriyor.
Midem bulanıyor.
Şaka gibi.. Ne yapacağım ben?Uçak yavaş yavaş kalkarken ben derin nefesler alıp veriyordum ki Bay Katsuki beni fark etti.
-Izuku, bir sorun mu var?
-Şey, hayır yok, ben gayet iyiyim.
Sonunada yalancıktan küçük ve tatlı bir sırıtış ekledim cümlenin.
-Emin misin? Rahatsız gibisin?
-Aslında..
Zaten adamın işi başından aşkın birde benle mi uğraşacak şimdi? Sakin olursam herşey yoluna girecek..
.. Yani, cidden sorun yok efendim.
-Sana inanmadım desem?
İç çekip bara doğru yöneldi, gitmeden önceyse bana bir şey sötlemek için durdu.
-Gözüm üstünde olacak ona göre.
-Peki.., efendim.
Yavaşta kafasını önüne doğru döndürüp gittikten sonra bende rahat bir nefes verdim ve koltuğa iyce gömüldüm.
Şimdi ise tek yapmam gereken kusmamak ve gerekirse kendimi tutmak.
Arkaya iyice yasladığım kafamı yukarı doğrultup gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım.
Elimdeki yüzüğü çıkartıp gözüm kapalıyken onunla oynamaya başladım.
Ben fark etmeden kafam o güzel kokunun olfuğu yere yöneldi. Bay Katsuki'nin koltuğuna.
Bu koku beni sakinleştirmeye yeter de artar.
Kafamı oraya yakın bir şekilde yasladım ve uykuya dalmak için hazırlandım..Tabii bir ses beni rahatsız etmeseydi daha iyi olurdu.
-Merhaba güzellik, yalnız mısın?
Bu ses, 30 yaşlarında olan bir erkek alfaya aitti.
Acaba farkında olmadan çok mu feromon yaymıştım?
-Şey hayır, ben aslında-
Çenemden tutup beni kendine yaklaştırdı ve göz teması kumamız için kafamı biraz yukarıya doğru yöneltti.
Ben ne olduğunu bile anlamamıştım.-Benden kaçmak için yalanlar da söylermiş tatlı omega..
Rahatsız olmuyorsun değil mi? Peki ya seni öpsem nasıl olur? İzin verir misin?-Ne dönüyor lan burada?
-Kacchan-
Çenemi tuttuğu için Bay Katsuki'nin ismini yanlış söylemiştim.
-Anlıyorum.., demek kahramanı oynayacaksın?
Neden bu zavallı omegaya yardım ediyorsun ki? Kendi istese beni ittiriridi.Ben daha fazla dayanamayıp hem midemin bulantısından hemde bu olaydan dolayı ağlamaya başlamıştım.
Bay Katsuki ise adeta bir alev topuna dönüşmüştü ve her yeri kırmızının renklerine bürünmüştü.
Ben çenemi sonunda adamın ellerinden kaçırmayı başarmıştım ve ağlamamda daha da şiddetlenmeye başlamıştı.
Korkudan gözlerimi kapatıp kenara köşeye çekilmiştim. Yavaşça gözlerimi açtığımda ise gördüğüm ilk şey Bay Katsuki'nin kanlı elleri oldu.°°°
Hostesler Bay Katsuki'yi ilk önce suçlu olduğu gibi göründüğü için onu uçak indikten hemen sonra karakola götürmüşlerdi.
Karar, hafif bir para cezasıydı yani Bay Katsuki'nin rahatlıkla ödeyebileceği bir paraydı.
Şimdi ise taksideydik ve Bay Katsuki'nin ailesinin olduğu yere gidiyorduk. (Otele)
Ama Bay Katsuki yürüdüğümüz büyün yol boyunca ve şuan hep beni izlemişti. Örneğin şuan kafasını omzuma koymuş bir şekilde yavru bir köpek yavrusu gibi duruyor ve hiç ses çıkarmıyordu.
Yol boyuncada konuşmamıştık zaten. Gerçi bir şey demem gerekiyor mu onu bile bilmiyorum ama garip geldi.Cesaretimi toplayıp yapmak istediğim bir şey yaptım ve elimle yanağını tutup yukarı kaldırdım. Sonra ise yanağına tatlı bir öpücük kondurup bu sefer ben onun göğüsüne kafamı yasladım.
°°°
Hüğğ dadlış veletlerr.
Eee naber nası gidayi.
Ya vallaha yazmak çık zor iş hee
Ya zatrn biraz müzik dinliyim diyorum yarım yıl geçiyor sonra yazmaya vakit kalmıyo.
Anime izliyorum yine buna vakit kalmıyor.
O yüzddn zor canişkolar anlayın accuk.
Ha bi de mesela ilk hikayeyi yazarkene brn sabah kalkar kalkmaz yazıyodum o yüzden uzun bir şekilde yazıp ve kısa sürede atıyodum ama şimdi anime fln izliyom sabah o yüzden olayiUmarım beğenirsin/beğenirsiniz :>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık
Fiksi Penggemar-Ne de olsa bu benim işim efendim, bırakın da size yardım edeyeyim.