1~

135 16 1
                                    

Yağmur bütün şiddetiyle yağıyordu.Sanırım sonbaharın en şiddetli yağmuruydu.Yağmur bana birçok duygu ifade etti; hüzün,mutluluk,acı.

Acı.

Manevi ve fiziksel olarak çok fazla acı yaşadım.Fiziksel acıya dayanıklıydım ancak manevi acı benim için katlanılmazdı.Annemin eli kadar sözleri de ağırdı.Onun yanında okumak istemedim çünkü beni içten içe parçalıyordu.2 yıl önce İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı için başvuru yaptım ve yetenek sınavını geçerek Üniversiteye kabul edildim.Annem kabul edilmeyeceğimi düşünüyordu ve pek üstünde durmamıştı ve kabul edildiğimi söyleyince bir an bana sarılacak sandım ancak gözlerinde o öfkeyi görünce yanıldığımı anlamam ve yüzüme tokat inmesi bir oldu.O günden sonra anneme olan öfkem daha da arttı.Neyse ki şuan İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarında annemden ayrı bir şekilde hayatımı devam ettirmeye çalışıyordum.Ne kadar bana şiddet uygulasa da ne kadar hayallerimi benden uzaklaştırmaya çalışsa da o benim annemdi .Bana iki ayda bir para yolluyordu fakat son üç aydır bana hiç para yollamadı.Onu aradığımda ise işten kovulduğunu bir süre başımın çaresine bakmam gerektiğini söyledi.3 aydır biriktirdiğim paraları kullanırken bir yandan da iş arıyordum.Bilirsiniz İstanbul kalabalık bir şehir ve iş bulmak o kadar kolay değil ve biraz daha oyalanırsam bu kalabalık şehrin trafiğinde hapsolacaktım.Bir an önce hazırlanıp kampüse gitmeliyim.

"Nerdesin kızım bir saattir seni bekliyorum" dedi Öykü.Sesinden heyecanlı olduğu anlaşılıyordu.Her zamanki Öyküydü işte.2 yıldır tanıyordum onu.İçime kapanık ve utangaç olduğum için arkadaş bulmakta zorlanıyordum bu yüzden tek yakın arkadaşım Öyküydü.O benim tersime çok sosyaldi ve sıcak kanlıydı belkide onu bu yüzden çok seviyordum."Ne bu heyecan?" diye sordum gülerek."Bomba gibi haberlerim var sana kızım" Cidden merak etmeye başlamıştım."Söylesene Öykü çatladım merakt-" Öykü lafımı keserek söze girdi."İş buldum sana güzellik."Gözlerimi kırpıştırdım"Hadi canım ordan."dedim."Bir arkadaşımın barı.İşte bu arkadaşın adı Ege Adınç zaten onun barı.Yağmur çocuğu bir görsen Allah özene bözene yaratmış neyse konumuz bu değil.Ortam pek sana hitap etmiyor ama işin barda 3 saat gitar çalıp şarkı söylemek parasıda iyi bir düşün derim."dedi kabul etmemi istediğini anlatan bir yüz ifadesiyle.Haklıydı bar ortamı beni aşardı oldum olası çok kalabalık ve gürültülü yerlerde bulunmaktan uzak durdum.Ama başka seçeneğim yoktu.Kabul etmek zorundaydım."Başka seçeneğim yok çıkışta müsaitsen bir gideriz öve öve bitiremediğin şu arkadaşının yanına" dedim yüzüme sıcak bir gülümseme yerleştirirken.Oda karşılık olarak elini omzuma attı bende elimi beline doğru koyarken Müzik bölümüne doğru ilerledik.Dönem sonu bir konser verecektik bunun için sıkı sıkı çalışıyorduk.Öyküde benim gibi gitar çalıyordu.Tüm gün boyunca alıştırma yaptık.Çıkış saati geldiğinde Öykü hızlı hızlı beni arabasına doğru çekiştirirken bir yandan da konuşuyordu" Yağmur ya hadi Egeciğimin suratını görmekten beni bu kadar mahrum bırakmak fazla ama bir an önce gidebilir miyiz?" dedi."Tabi ya tabi nerden bulduysan bu beyefendiyi belli ki gönlünü fethetmiş aman çabuk kaptırma kendini "dedim sırıtarak."Vallahi amacım senin fikrinin tersine kendimi bir an önce ona kaptırmak ."dedi beyaz Mini Cooper'ın kapsını açarken.Arabaya binmeden önce kaşlarımı çatarak ona baktım."Şaka yaptım canım bakma öyle."dedi alaycı bir tavırla.Aynı anda arabaya bindik ve Adınç Barın yolunu tuttuk.

5.MEVSİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin